مذاکره و #آتش_بس گول بود بازم خوردیم ... وقت خرید ناوهاش برسن به منطقه ... مگه برای دوبار بد عهدی و زدن زیر مذاکره کسی مواخذه شون کرد که با حمله مجدد کنن؟
21:24 - 2 اردیبهشت 1405

12 Reactions
670 Views