فلفل
@Felfelnamaki
مذاکره و
#آتش_بس
گول بود بازم خوردیم ...
وقت خرید ناوهاش برسن به منطقه ...
مگه برای دوبار بد عهدی و زدن زیر مذاکره کسی مواخذه شون کرد که با حمله مجدد کنن؟
21:24 - 2 اردیبهشت 1405
12
Reactions
670
Views
9
3
Replying to
@Felfelnamaki