جناب م.ب.ق میخواهد بناپارت ایران باشد.در پیش بودن نبردهایی مانند #واترلو مجال خوردن #گندم_ری را نخواهد داد.#بماند_به_یادگار
@Khaadeem15 June 2026Replying toجناب م.ب.ق میخواهد بناپارت ایران باشد.در پیش بودن نبردهایی مانند #واترلو مجال خوردن #گندم_ری را نخواهد داد.#بماند_به_یادگار
@Hadisaffari15 June 2026Replying toطرح این موضوع که ثمره خون ها چه شد از سوی مخالفین انقلاب و غربگرا ها صورت می گیره که بگن چرا جنگ ؟؟؟ از همون اول می رفتید مذاکره. وگرنه کسانی که جنگیدن و در خیابان بودند و دعا برای رزمندگان کردند به حقیقت خون شهدا آشنا هستند
@user16921257569215 June 2026Replying toبلا تشبیه،امام سجاد(ع) تا پایان عمرش هر وقت اسم پدرش حضرت حسین بن علی را می شنید چشمانش اشکبار میشد و میگفت پدرم را مظلومانه و با لب تشنه به شهادت رساندنددر زمانه ما هم فرزند رسول الله،رهبر ما را مظلومانه با لب تشنه به شهادت رساندنداما از اعضای مذاکره کننده از خونخواهی فرزندرسول الله چیزی نشنیدیم
@SayeSiahi15 June 2026Replying toتوی همون ویراست قبلی گفتم که تغییر درلحن وگفتار وتفکرتون راجع به مسائل فعلی مشخصه.الانم که این ویراست بعد از توافق بیهوده وپوچ دیشب،پست کردید،این تغییرمشخص تر شده. صرفاجهت اطلاعت آ.گنجی؛اون خونی که امام(ره)فرمودند،منظور خون امام جامعه نبوده.https://virasty.com/SayeSiahi/1781170205710487599Replying toنمیدونم چرا،ولی متاسفانه لحن حرف زدنتون ونوع جملاتی که استفاده میکنیدتغییرکرده🤦🏻♂️واقعا فهم شمااز دشمن انقلاب اسلامی، اینه؟آ.گنجی واقعا شمافکر میکنید باند #اپستین این چیزارو نمیدونه؟وفقط رو حساب تحلیل اشتباه وکج فهمی به ایران حمله کرده؟بافهم غلط ازدشمن مقابل،واردمیدان جنگ شدن اشتباه محض.
@safour15 June 2026Replying toواضحترین ثمره خون شهدا این که میهن مقتدرانه سر جاشه و تجزبه نشده و پرچم اسلام بر تارکش میدرخشه
@velayat6815 June 2026Replying to#مرگ_بر_سازشکاروزیر باشه یا سردار#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️ #خونخواهی_امام_شهید 🚩https://virasty.com/velayat68/1781477776090476915⭕️ قسمتی از پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت پذیرش قطعنامه ۵۹۸جام زهر...😭😭😭#مرگ_بر_سازشکاروزیر باشه یا سردار#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️ #خونخواهی_امام_شهید 🚩2 MB
@Hadisehsabouri15 June 2026اگر دوباره جنگ شد تمام شما باید تقاص پس بدیدامام ما برای نجات کشور جانش رو داداگر رهبر جدید چیزیش بشه خود مردم عاشقان آمریکا و وطن فروش هارو نابود خواهند کردبه قول شهید مغنیهجواب خون رو با خون میدن
@Rezaahmadi_ir15 June 2026Replying toرهبری فرمودند: ملت عزیز اگر چه با پایان گرفتن مدت عزای رسمی شهادت رهبر عظیمالشأن خود، جامه عزا را از تن بیرون میآورد، اما عزم قاطع بر انتقام خون پاک ایشان و همه شهدای جنگ تحمیلی دوم و سوم را در روح و قلب خود زنده نگهمیدارد و پیوسته مترصّد تحقق آن خواهد بود.#ماله_کش
@Dr_Shadmanesh15 June 2026Replying toروز گار عجیبی است برای عده ای شهادت نصیب می شود و برای عده ای دیگر که باعث و بانی شهادت دیگران هستند سکه های برجامی ! شهادت فیض است نصیب هر کس نمی شود اما از صمیم قلب برای ظریف ، روحانی و پزشکیان زیباکلام ، خاتمی هم تاجزاده هم آرزوی شهادت می کنم
@MJ_Khodaparast16 June 2026Replying toمگر کسی گفت ثمره خون ها چه شد؟گفتیم خونخواهی امام شهید چه شد گفتیم انتقام چه شد گفتیم و می گوییم که قاتل شهید سلیمانی در میانه مذاکره امام ما را که فرمود مذاکره شرافتمندانه و عاقلانه نیست شهید کرد و یک نفر مذاکره کننده حتا اسمی از انتقام به میان نیاورد نکند خاطر قاتل مکدر شود و مذاکره معلق بماند ..
Replying toاین استدلال امام (ره) درسته ولی تکرار این استدلال برای توجیه کارهای اشتباه و مذاکراتمون اشتباهه.