ما از سقوط هیچ احدی خوشحال نشده و نمی شویم! اما چه کنیم که افراد به لجاجت و تکبر خویش اصرار به رفتن راه دیگری دارند و ما نیز قسم خورده ی راهیم نه اشخاص و افراد!والله دل بحال اتلاف نیروی انقلاب میسوزد...
از دو حال خارج نیست:یا پزشکیان -دارای سریعترین رشد رأی- در شرایط انشقاق جبهه انقلاب، پیروز دور اول انتخابات است؛و یا با قالیباف یا جلیلی به دور دوم میرود؛برنده حتمی رقابت پزشکیان-جلیلی، پزشکیان است؛و برنده احتمالی رقابت پزشکیان-قالیباف، قالیباف.رأی من با افتخار: #قالیباف
Replying to andما از سقوط هیچ احدی خوشحال نشده و نمی شویم! اما چه کنیم که افراد به لجاجت و تکبر خویش اصرار به رفتن راه دیگری دارند و ما نیز قسم خورده ی راهیم نه اشخاص و افراد!والله دل بحال اتلاف نیروی انقلاب میسوزد...
Replying to andان شاءالله، این ریزش ها، رویش ها در پی خواهد داشت.
Replying to andخدا بداد نظاميان برسد، قالیباف نقشه کشیده 🚨 دست نظاميان رو بستین تا از خودتان با مذاکره قهرمان بسازید⁉️تفاهم دستارو بستید تا حمله بعدی دشمن⁉️لعنت خدا بر عافیت_طلبان 🔥. 🔴 #اسلام موعظه گر زیاد داره، سگ پاچه گیر نداره، #نواب_صفوی کجاست ⁉️
Replying to and🔴خبر صحیح همان خبر آمریکاست 🔥 #فتنه_مسؤلان تسلیم #ایران است 🔥.کودتای #قالیباف و #پزشکیان 🔥در مقابل #قانون_اساسی وسکوت اژه ای @ejeii در برابر قانون شکنان، کودتای #سران_قوا است. فرصت انتخاب نیست ✊ نظاميان #جانفدا تحت امر #رهبر 🇮🇷 امور رابدست بگیرند✅#فرمان_بده_فرمانده #حکم_آنچه_تو_فرمایی
Replying to andبازم دمت گرم مشتی همین که گفتی یعنی کارت درسته
Replying to andسلام جناب قديريپس با این اعتراف شما هم در سلول به سلول رنج و درد و زحمتی که ملت به واسطه انتخاب و حمایت قالیباف در رئوس سیاسی متحمل شده اند شریکید.برائت شما می تواند حق الناس رو هم تحت تاثیر قرار دهد؟؟؟به واسطه رنج و درد حاصل شده.ولایتمدار می مانیم
Replying to andدکتر جان پیروزی! در انتخابات را بر اصلح ترجیح دادید اشتباه محاسباتی یعنی اینهرچند شجاعت اعلام برائت ستودنی استولی وظیفه من و شما الان مطالبه است بقیه حاشیه است
Replying to andاز #شئون_عاقبت_بخیری رابطه قلبی با ولایت است و برعکس .#برائت_از_قالیبافسنگرهای #رهبریت ایران و #کودتا را خراب کنیم و سنگر #رهبر ایران و #ولایتمداری را آباد کنیم.
Replying to andاز انسانهای سست عنصر همچون طلحه بعید نیست
Replying to andمث اینکه صحبت های جناب قاسمی نسبت به قالیباف درست بوده:قالیباف،همان حسن روحانی است،فقط در کت و شلوار!ذلت،حقارت،تضعیف،تسلیم، پایمال شدن خون رهبرشهید ،تمام فرماندهان،کودکان میناب و لامرد،بیش از۳۰۰۰هزارشهید،مبارک قالیباف و تیم برجام باشد!تنگه،هسته ای هدیه شدخوب سرملت کلاه گذاشتیدودروغ گفتید●کودتا
Replying to andسلام دکتر جان . آنچه ما در خشت خام میدیدیم شما تو آینه ندیدی . همون زمان که به شما گفتیم قالیباف اصلح نیست این روزها رو می دیدیم . فقط شما با تاخیر بهش رسیدی . بازم دمت گرم که شجاعت بیان اشتباه رو داری . هرچند همین الانم میگم تار موی احمدینژاد صد شرف داره به اینها. احمدینژاد همینی که بود هست
Replying to andبه نظرم در این ۴۰ و خورده ای سال انقلاب، مصلحت اندیشی مکررا به رویه انقلاب و جمهوری اسلامی آسیب زده، ای کاش یکبار برای همیشه مصلحت اندیشی رو در اکثر موارد خصوصا موارد مهم و کلیدی مثل انتخابات کنار بگذاریم و تجربه حمایت از قالیباف در انتخابات نمونه بارز آن شد گرچه تجربه سنگینی شد.
Replying to and-یادآوری عاقبت خواصی که در خط #ولایت_فقیه ماندن و افرادی که با #ولایت زاویه پیدا کردند هم خالی از لطف نیست.❌ منحرفین:منتظری، بنی صدر، رفسنجانی، خاتمی، روحانی، احمدی نژاد، موسویو....✅ ولایتمداران:شهیدان خامنه ای (در خط امام خمینی)، بهشتی، مطهری، سلیمانی، رئیسی، سید حسن نصراللهو...628 KB
Replying to andجناب آقای قدیری با احترام به موضع صریح و صادقانه ی شما یادآور می شوم که اگر دقت می کردید متوجه می شدید که حضور برخی صاحب منصبان در انتخابات ریاست جمهوری طی ادوار گذشته نقش کاتالیزور برای پیروزی طیف اصلاح طلب لیبرال را داشته و پرواضح است که لفظ ولایتمداریشان بیشتر لقلقه زبانی بوده تا اعتقاد قلبی
Replying to andاین میشه نوش دارو بعد از مرگ سهراب دکترجان
Replying to andخدا خیر دین و دنیا و آخرت بهت عطا کنه که عذرخواهی کردی و اعلام برائت ای کاش بقیه هم به مسیر ولایت برگردند628 KB