هیهات منا الذلةهیهات منا الذلةهیهات منا الذلة
این توضیحات رو دوماه پیش که یواشکی میرفتین و میومدین باید میگفتی، الان از جمعه ژنو بگو؟!از تنگه هرمز باز و هسته ای که میدی بره! از لبنان زیر آتش بگوچی شد شروط۱۰گانه؟#نمیپذیریم #خونخواهی_امام_شهید #قیام_لله
@Sharaki6dReplying toشما کسی بودید که قبح مذاکره با قاتل رهبر رو شکونده و به اون مشروعیت بخشیدید.و الا خودمون میدونیم دیگران در قد و قوارهای نبودن که پس از شهادت حضرت آقا بخوان دم از مذاکره بزنند!
Replying toدیسلایک هاتون رو نمیفهمم تا متن منتشر نشده بود هزار جور گمانه زنی کردید حرفهای ترامپ مبنای توهین خودی ها بود حالا که هم متن منتشر و هم خود سردار با مردم صحبت کردند و توضیح دادند دیسلایک میدید ؟اهل کدوم سیاره هستید ؟
Replying toسقوط خیلی هارو خواهیم دید.کسانی که به خون امام شهید خیانت کردند از همان روزهای اول جنگ تا ...اینم میگذره و گذر زمان خیلی چیزا رو مشخص خواهد کرد و شما رو رسوای عالم و آدم میکند.#خونخواهی_امام_شهید #محرم#شروط_رهبری#مرگ_بر_سازشگر
Replying to andچند توصیه دلسوزانه؛۱. از بیتالمال برای تبلیغ تفاهم و توافق هزینه نکنید.۲. فقط امروز را نبینید، توافق را مقدس و حیثیتی نکنید و دوقطبی نسازید. شاید فردا اتفاق دیگری افتاد.
Replying toبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ#حسینیه_ی_قلمبا کاروان نور#منزلگاه مقامات هستیازمجموعه: #محرم_امر_محال_ماندنبه قلم: فتحعلی علوی سوق#مکه: وداع با قبلهٔ صورت ترک خانهٔ امن خود، آغاز #حج_اکبر #احرام از هرچه غیر اوست، #طواف بیخویشتنShow this thread
Replying to#توافق_ننگین#نمیپذیریم ❌️#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️ https://virasty.com/velayat68/1778830704517002568⬅️اگر از مذاکرات (فارق از هر دولتی)1️⃣سعدآباد(تهران)2️⃣بروکسل(بلژیک)3️⃣ژنو(سوئیس)4️⃣استانبول(ترکیه)5️⃣بغداد(عراق)6️⃣مسکو(روسیه)7️⃣آلماتی(قزاقستان)8️⃣لوزان(سوئیس)9️⃣وین(اتریش)…Show more
Replying toجناب معتمد نظام کلا فرمودن مسئله اول ما پایان جنگ و رفع تحریم بود ، و اونا هسته ای ...جناب معتمد نظام حمله غیر قانونی و شهادت از رهبر شهید تا همه نوع عزیزان بزرگوار چی ؟اصلا اون سگ زرد و آمریکا چرا باید مسئله اولشون هسته ای ما باشه ،اونا خر کی باشن که تو مسئله هسته ای ما که طبق همه قوانین حق ماست
Replying to♨️سخنان رهبر شهید در مقابل حسن روحانی و جواد ظریف علیه مذاکره با آمریکا🔻رهبر شهید: وقتی اوباما رئیس جمهور آمریکا توانست با حسن روحانی رئیس جمهور ایران تلفنی صحبت کند آمریکاییها جشن گرفتند و در دنیا جار زدند کهما جمهوری اسلامی ایران را کشاندیم پای میز #مذاکره!5 MB
Replying to andبنده علیالاصول نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم.
@erfanIR5dReplying toپیام امام خامنهای عزیز نشان از عدم رضایت ایشان از تفاهم و مذاکرات بوده و هست همانند امام شهید سیدعلی خامنهای #انتقامامامشهید.........
Replying toما ملت و رهبرى على الاصول نظر دیگریداریم 👎😏وقت رسوایی فتنه یمسئولين على الخصوص رئيس مذاکراتشون نزدیکه #شنود