سرو را قامتِ خوبست و قمر را رخِ زیباتو نه آنی و نه اینی، که هم اینست و هم آنت...!
@missunknown36 May 2026Replying toحیف از نام پاک خداوند من که در قاموس سلام برای چون شمایی بگنجه و به کار بره. لیکن نظربه اینکه ما تربیت شدیم به قداست همین واژههایی که کنار همدیگه غزل شدن_که چون شمایی با کمال جسارت اینطور سبک میشماریدشون_و به جای عناد وغضب و دشنام و نفرین، با"تا پای بود رَه ادب میرو" اُنس گرفتیم و قد کشیدیم، سلام.
@Gomnaaam_3136 May 2026والا سیاست بصیرت میخواد تو که قد شنیدن یه نظر دچار رنجش میشی همون شعر خوندن برات خوبه