♦️ یادداشت / تأملی در نسبت مذاکره با رهبری!🔹 یکی از مسائل مهم مورد مناقشه در خصوص مذاکرۀ با آمریکا این است که آیا این مذاکرات مبتنی بر أمر و دستور رهبری است یا مبتنی بر إذن و اجازۀ ایشان؟🔸 سؤالی که پیش میآید این است که اساساً در این مسئلۀ به خصوص چه فرقی بین أمر و دستور رهبری با إذن و اجازۀ ایشان و مسائل مترتب بر آنها وجود دارد؟#️⃣#مذاکره_با_آمریکا#جریان_شناسی#رهبری🆔Eitaa.com/Sollam/3177 متن کامل