دروغ بستن به امام نشانه جهل و منکر ایمان شماست!این اباطیل را از کجا نقل می کنید؟!

حسین قدمی Replied
Replying toدروغ بستن به امام نشانه جهل و منکر ایمان شماست!این اباطیل را از کجا نقل می کنید؟!
Replying to andامام صادق کدام حکومت دستش بود که توافق کرد. از بعد امام حسن کدام امام حاکمیت سرزمینی داشت که توافق کند.
حسین قدمی Replied
@Dr_haghparast14 June 2026🔻عراقچی: متن توافق را منتشر نمی کنیم تا اسرائیل نفهمد و کارشکنی نکند..! واقعا فکر می کنید؛ اسرائیل از مفاد این توافق بی خبره..؟! ✅این وسط #مردم فقط نامحرم اند..؟!/سعید حق پرست
This post was deleted by the post author.
@HOSSEIN_0215 May 2026Replying toبین پیرمردی که امید میداد و جوانی که ناامیدی شو مدام به جامعه تزریق میکنه جامعه اون پیرمرد رو انتخاب میکنه و ان جوان میمرد و جز حرف مهمل هیچ کار دیگه ای در رزومه زندگی اش پیدا نخواهد کرد تا بمیرد
@imeysamlw12 May 2026صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران❌بلندگوی اسراییل✅احمق، آفرین مردم رو زده بکن من نمیفهمم چرا کسی نیست نظارت بکنه؟ بابا صداسیما باید باعث ایجاد پایگاه اجتماعی باشه نه برعکس
@HOSSEIN_0213 May 2026Replying toمنظورش خیلی واضحه و خیلی خوبم گفته اگه اینترنت ۵gو اینا اولویت زندگیتون هست تو این شرایط جنگی !!!! برین اونجا تا بفهمین که نباید ایران جای خوبیه یا بد
@imeysamlw13 May 2026Replying toکشور گرو یک عده نیستهیچ کس حق تایین تکلیف برای مردمی که 70 روز تو خیابون هستند ندارهاین احمق بلندگوی اسراییلباعث تفرقه و نفاق بین نظام و ملت میشه
@HOSSEIN_0213 May 2026Replying toمنم یکی از همون کف خیابون ...هم دیتابیس و هم n8n کار میکنم اولویت اولم نت نیست.... البته واقعا زندگی بدون نت سخته اما خب این بستر دست ما نیست.به شهبازی سخت نگیر
@user17751600252410 May 2026🌀تبدیل ایران به هاب انرژی منطقه عوارض ۷.۳ تا ۱۱۰ میلیارد دلاری تنگه هرمز 🔹۱۱۰میلیارد دلار=۱۵۰کشتی×۲میلیون دلار×۳۶۵🔹۸۰ میلیارد دلار=۵دلار هر بشکه نفت+۲۰سنت هر هزار فوت مکعب گاز+۲۵ دلار هر تن گوگرد+۳۰دلار هر تن اوره(محاسبات نشریه فارن افیرز)🔹۷.۳ میلیارد دلار=۱دلار هر بشکه نفت×۲۰میلیون بشکه×۳۶۵…Show more
@HOSSEIN_0210 May 2026Replying toانقدر دودوتا چارتا کنین سرخودتون رو شیره بمالین تا انتقام خون شهید تبدیل شه به غنیمت جنگی.واقعا هدف ما و خواسته شما پوله!!!!!!هرچیز که در جستن آنی آنی
@Shabnamstone5411 May 2026Replying to andسلام هیچ چیز تو این مسائل 100 درصد نیست حق با هردو شماست واز یه جهت هم حق با هیچکدومتون نیست😅 بله هیچ چیز جبران خون شهدا ایران زمین وخون رهبر معظم انقلاب نمیشه اما تنگه در حال حاضر همه چیزه هم منبع درآمد وهم بمب اتم وهم سلاحی برای نبرد وانتقام از استکبار ودر راس اون ایالات متحده ومهم وحدته وحدته❤️
@HOSSEIN_0211 May 2026Replying to andاگر تمامی کشورهای تا دو یا سه سال دیگر خط لوله کشیدند به اونور خلیج فارس و بنادری در ان سو احداث کردند ان موقع میفهمی که رهبر را بار دیگر میتوان شهید کرد ولی تنگه را ببندی اثر ان چنانی ندارد. مگر اینکه خوی امریکایی بگیری و بخواهی به کشورهای دیگر حمله کنی
حسین قدمی Replied
@HOSSEIN_027 May 2026Replying toشعارها داره به کجامیره 😂 البته بعد اون فحش به ایرانی ها منم مخالفتی ندارم
حسین قدمی Replied
@Akhbarefori255223 April 2026🔺سید حسین حسینی در تجمع امشب مردم تهران🔷میخواستم دیشب در کنار مردم حاضر شوم اما قسمت نشد و امشب آمدم. 🔷 امیدوارم زندگی مردم در آرامش باشد.2 MB
حسین قدمی Replied
@Aliii_Nosrati22 April 2026؛هروقت فکر کردید دیگ وظیفه ای نداریم گوش بدید❤️جهاد ادامه دارد...1 MB
حسین قدمی Replied
@HOSSEIN_0220 April 2026Replying toعجب .... یاد جمله آوینی افتادم که شه ا در قهقهق مستانه شان عتدربهم یرزقون اند
حسین قدمی Replied
@Meysam1irani19 April 2026Replying to andالان فرماندهان نظامی میزنند روی پیشونی خودشون میگن ای بابا اینها چرا به ذهن خودمون نرسید🤦♂️انگار اینها بهتر از ما از وضعیت ما و دشمن آگاه هستند !علی الحسابشما فرمایش امام خمینی برای اعلام نظرات چنین افرادی رو گوش کنیدبنده هم اینجا محدودیت کارکتر دارم جداگانه مطلب خواهم گذاشت2 MB
@HOSSEIN_0219 April 2026Replying to andandاما اونی که نفهمید تویی ... تو شرایط جنگ وقتی طرف شاخ و شانه می کشد تو به عنوان عقبه جنگ باید مطالبه جنگ کنی که مذاکره کننده دستش پر باشد ... انتظار داشتی ایشان مطالبه مذاکره کند.
حسین قدمی Replied
@Sabeti19 April 2026اظهارات عراقچی خلاف خط قرمز رهبرانقلاب و باعث تاسف است/ وحدت نه حول اشخاص بلکه باید حول منافع ملی و خطوط قرمز رهبری باشدجمعه شب در دو اجتماع مردم تهران شرکت و صحبت کردم. ابتدا در محله علی آباد و سپس مقابل وزارتخارجه.در محله علی آباد به مردم توضیح دادم که همه باید وحدت را حفظ کنیم اما سوال اصلی ا…Show more
@HOSSEIN_0219 April 2026Replying toخب بنظرم مجلس بهتربن جایی که گوش وزیر امور خارجه رو میتونه بکشه. اقدام کنین و نگذارید دولت به ضعف رسانه ای که داره به اقدامات ناهماهنگ و بی پشتوانه مردمی دست بزنه
@afghah16 April 2026Replying to and 6 othersطعنه بود برادر!فضای شبکه آلوده و کثیف یعنی چه؟!این چه راه حل مسخرهای است؟ طبقهبندی شبکه برای پولدارها؟ ماشاالله به این عدالت! یعنی وطنفروش پولدار نداریم؟!ویپیان رایگان دستپخت فیلترینگ احمقانه است. قطع کردن از آن احمقانهتر! بیسواد که نیستیم!
@HOSSEIN_0217 April 2026Replying to and 6 othersبله عادلانه نیست . اما راه عادلانه تر که موجب خسارت نشود رو تو بگو.اون موقع که میگفتن بیاین اینترنت رو طبقه ای و ملی کنین یه عده بیسواد گفتن اه و واویلا کجایین دارن مارو کره شمالی میکنن. پلتفرم ها و اپ ایرانی تمسخر میشد.خب بیا الان نتیجه شد این ؛ اگه بسترش موجود بود امثال ما نباید هزینه میدادن
@afghah17 April 2026Replying to and 6 othersراه درست آموزش و بالابردن درک عمومی است که هزینه فیلترینگ شد! طبقهبندی دسترسی رانت و فساد ایجاد میکند. بستر یعنی اتصال پایدار به #اینترنت با زیرساخت داخلی، مثل کرهجنوبی. پلتفورم داخلی در دامن اقتصاد مریض درست رشد نمیکند، نمونهاش محدودیت سختافزاری پیامرسانها.
@HOSSEIN_0217 April 2026Replying to and 6 othersبسم الله بیا آموزش بده.فقط میتونی بگی پلن آموزشی و دوره آموزش کی هست؟ نتایج چی میتونه باشهتازه بعد چند ده سال اپارات داره میره حرکت یوتیوب رو بزنه استریمر بگیره. چرا بخاطر جبر زمانه اولا انقدر بستر برا گیمر نبود که ویدئو بزاره بعد بزاره انقدر مخاطب نبود اگر بود اپارات حق پخش تبلیغات نمیداد.
@afghah17 April 2026Replying to and 6 othersراه درست آموزش و بالابردن درک عمومی است که هزینه فیلترینگ شد! طبقهبندی دسترسی رانت و فساد ایجاد میکند. بستر یعنی اتصال پایدار به #اینترنت با زیرساخت داخلی، مثل کرهجنوبی. پلتفورم داخلی در دامن اقتصاد مریض درست رشد نمیکند، نمونهاش محدودیت سختافزاری پیامرسانها.
@HOSSEIN_0217 April 2026Replying to and 6 othersهپکو هم صنایع خودرویی داره ایران خودرو هم داره. بحث من نگرفتیبله قوانین ضعف دارن مدیران ترسو و محافظه کار و کند هستن مثلا بنظر من یوتیوب باید برای دانشگاه باز باشه ولی تو میتونی تضمین بدی بجای اون عشق ابدی و امثال اون رو نبیننزمان خودم بچه ها همش فیسبوک بودن. منظورم از فرهنگ و جبر زمانه اینه
@afghah16 April 2026Replying to and 6 othersطعنه بود برادر!فضای شبکه آلوده و کثیف یعنی چه؟!این چه راه حل مسخرهای است؟ طبقهبندی شبکه برای پولدارها؟ ماشاالله به این عدالت! یعنی وطنفروش پولدار نداریم؟!ویپیان رایگان دستپخت فیلترینگ احمقانه است. قطع کردن از آن احمقانهتر! بیسواد که نیستیم!
@HOSSEIN_0217 April 2026Replying to and 6 othersدر ضمن منظور من پولدار ها نیست تجار هست. شرکت های بزرگ برنامه نویسی هست و ... وی پی ان رایگان نتیجه بی سوادی و گول خوردن مردم هست که هرچی مفت باشه ولی کوفت باشه هست. اینقدر تقصیر و گردن بقیه جز خودت ننداز.تو که اهل فن هستی میدونی قاصدک چی هست؟ شباب چی هست؟و امثال این اصل حرفو بفهم تا تهش برو
@afghah17 April 2026Replying to and 6 othersتجار و شرکتهای بزرگ بخشی از بازار هستند، نادیده گرفتن افراد مستقل (freelancer) و بنگاههای کوچک و متوسط با طبقهبندی راهکار درستی نیست.وقتی پلتفورمهایی که مردم از آنها زیاد استفاده میکنند فیلتر هستند، این فیلترینگ است که آسیب ویپیان رایگان ساخته. نقد اول باید به فیلترینگ باشد نه مردم.
@HOSSEIN_0217 April 2026Replying to and 6 othersطبقه بندی اتفاقا راه خوبیه. طبقه بندی یعنی اینکه یه اینترنت دانشگاه با اینترنت اداره آموزش پروش با اینترنت سپاه یا بانک فرق کنهمثالیه زمانی به دلیل بستر غلط طرف زمان اداری اش فیلم دانلود میکرد با سرعت بالا میومد خونه میدید. مال ۸ یا ۹ سال پیش میشهخب من تو دانشگاه همچین سرعتی نداشتمراه کار بگو
حسین قدمی Replied
@user1709150037117 April 2026🔴 دوستان لطفا کارزار "نه به آتش بس و مذاکره" رو امضاءکنید و برای بقیه هم بفرستید که امضا کنند 👇https://www.karzar.net/294787انتشار حداکثری
@HOSSEIN_0217 April 2026Replying toیه موقع که تو اتاق ویرآوا گفتم بهت داداش من عزیز من باید یکی بیاد توضیح بده . چرا اتش بس شدگفتی معاون سیاسی فلان جا گفته همه چیز تحت نظر است. از موضع بالا و متخصص خرده گرفتی به ما چرا شما بچه حزب الهی ها شلوغ مبکنین نمبدونبن حرف میزنبن باعث شکستن اتحاد میشن. الان واسه من کارزار میزنی!!!؟
@HOSSEIN_0217 April 2026Replying to and 6 othersدر ضمن منظور من پولدار ها نیست تجار هست. شرکت های بزرگ برنامه نویسی هست و ... وی پی ان رایگان نتیجه بی سوادی و گول خوردن مردم هست که هرچی مفت باشه ولی کوفت باشه هست. اینقدر تقصیر و گردن بقیه جز خودت ننداز.تو که اهل فن هستی میدونی قاصدک چی هست؟ شباب چی هست؟و امثال این اصل حرفو بفهم تا تهش برو
@afghah17 April 2026Replying to and 6 othersتقصیر من را بگو؟ نقدپذیر هستم. چه باید میکردم که نکردم؟
@HOSSEIN_0217 April 2026Replying to and 6 othersموضوع همینه تنها تو من یا حتی حکومت مقصر نیستیم گاهی جبر زمانه هست. وقتی میگن حمایت از محصول داخلی همیشه محصول ایرانی در نظر مردم اولویت دوم سومی یا حتی اخری بوده . پس الزاما مشکل از تو من یا حکومت نیست.فرهنگ هم هست زمان تلاش خون دل و توکل لازمه