هادی جعفری
@Hadi6249
زینب جان
شرمنده ایم که بهای حسینی شدن ما،
"بی حسین" شدن تو بود ....
سَلامٌ عَلی قَلبِ زَینَبِ الصَّبور..
#ام_المصائب
#تسلیت
08:36 - 16 January 2025
10
Reactions
2656
Views
7
2
1
Replying to
@Hadi6249