رهبر شهید : تا آنوقتی که میتوانید، مبارزه کنید، وقتی دیدید که دارید شکست میخورید باز هم مبارزه کنید تا برسید به آن لحظهای که دیگر یقین میکنید که شکست خواهید خورد ...به گمانم این جملات طلایی ، خطاب به مردم در میدان باشد و لا غیر ....
1 MB

iriPinned post
@Hamid_rsm3 خرداد 1405رهبر شهید : تا آنوقتی که میتوانید، مبارزه کنید، وقتی دیدید که دارید شکست میخورید باز هم مبارزه کنید تا برسید به آن لحظهای که دیگر یقین میکنید که شکست خواهید خورد ...به گمانم این جملات طلایی ، خطاب به مردم در میدان باشد و لا غیر ....1 MB
@Hamid_rsm18h📷 مِثْلِي لا يُبَايِعُ مِثْلَهُ | پوستر جدید KHAMENEI.IR تقدیم به شهدای مدرسه میناب رهروان حقیقی حضرت عبداللهابنحسن (ع)
🔻يا أهلَ لا إلهَ إلا الله،من در جنوب لبنان، در حالی که جنگندهها و پهپادهای دشمن لحظهای مجاهدان و مردم را رها نمیکنند، و در شرایطی که فاصلهای با پیوستن به امام خویش ندارم، بدون هیچ انگیزه سیاسی به شما میگویم:🔴این تأخیر در واکنش، موجب از دست رفتن چیزهایی میشود که دیگر قابل بازگشت نیستند.
Show this thread
رویارویی، ما را تنها ضعیفتر میکند.🔴حزبالله مهمترین رکن امنیتساز ایران در منطقه است. در هر نبرد آینده، اگر حزبالله نباشد؛ اگر آن هزاران فدایی که در سختترین روزها برای ایران جان میدهند نباشند؛ اگر ارتش و نیروی هوایی دشمن در جبههای دیگر درگیر نشوند، مسیر بسیار دشوارتر خواهد شد.
🔴برخی با تأخیر در ضربه و واکنش، اثرگذاری آن را از بین میبرند و سپس به همین کاهش اثرگذاری استناد میکنند تا اصل اقدام را زیر سؤال ببرند.🔴فریب دوگانه دروغین آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخورید. دشمن، زمان را سلاح خود کرده است؛ و هر روز تأخیر، هزینهای سنگینتر بر ما تحمیل میکند.✍️ حسین پاک
این تصویر رو ببینید خیلی ها فکر میکنند، اینا تصاویر حملهی اسرائیل به لبنانه! حالا ما اینجوری هم راضی نیستیم که نوشته بشه ولی اقدامات و حرفهای این مادحین، تفکر و برداشت مردم رو به این سمت و سو سوق داده . بعد از شنیدن نظر صریح امام سید مجتبی حق اینه که منبری و
این مردم شریف ۴۷ سال که برای استقلال جنگیدند ،در این ۱۰۰ شب هم می خواستند وهم اعلام کردند که آماده اند اینبار با جنگ رو درد رو کار رو تمام کنند اما .....ببینید :پروفسور جیانگ تحلیلگر سیاسی: از نظر راهبردی ایران نباید آتش بس را می پذیرفت 🔹اگر ۶ ماه دیگر جنگ ادامه پیدا می کرد کار آمریکا و2 MB
🔴 تیتر یادداشت جدید نشریه فارن افرز:«ایران در جنگ پیروز شد اما ممکن است صلح را ببازد!!! خدایا ، بازهم این مردم شریف درست پیش بینی کرده بودند ....
🔴دکتر لاریجانی: ما با چه استدلالی آتشبس را پذیرفتیم؟ 🔹در پیام اول مقام معظم رهبری گفته شد این تنگه باید حفظ شود تا برکات زیادی داشته باشد. ما از این تنگه غرامت را میگیریم ، نه از صندوقی که آمریکا تعیین کرده.4 MB
بجای جمله سازی با «علی الاصول»، ببینیم فعالیتهایمان در این مدت در جهت بسط ید ولی فقیه برای استفاده از ظرفیت ایجاد شده توسط مردم مبعوث بود، یا با سرکوب مردم و تحقیر و تهدیدشان بر اساس کدهای در گوشی و شایعات گعدهای فضا را به سمت اجازه دادن به کاری که نائب امام زمان راضی نبودند، سوق دادیم.
.🔺شیخ اسماعیل رمضانی: پیشنهاد میدهم جنبش «بازگشت به نظر رهبری» راه بیفتد/ بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت🔺آقای شورای عالی امنیت ملی لطفا به #بنظر_رهبری_برگردید و تنگه هرمز را ببندید.
🔺 تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام🔸در آخرین پیام منتشر شده در صفحه رهبر انقلاب امام سید مجتبی خامنهای، این جمله رهبر شهید: «تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام» واضحتر از بقیه جملات دیده میشود. #بازگشت_به_نظر_رهبری
علیالاصول، یکی تنگه را رها کردهستمیان معرکه بر ترس، اقتدا کرده ستعلیالاصول یکی برخلاف رأیِ ولیبرای وعدهٔ دشمن، حساب وا کرده استعلیالاصول، یکی وقت رزم در میدانبه اجتهاد خود اینگونه پابهپا کرده ستعلیالاصول، یکی پشت پا زده به اصول…Show more