شهید رجایی:اگر آمریکا و همفکرانش به ما بگویند سازش کنید تا #گندم به شما بدهیم ، ما یک نان را ۳۶ میلیون نفری میخوریم ولی زیر بار این #ذلت نمی رویم ...ترامپ :مردم ایران گرسنه هستند و ما به آنها ذرت و سویا میدهیم#هیهات_منا_الذله#علی_الاصول

حمید آراسته Replied
شهید رجایی:اگر آمریکا و همفکرانش به ما بگویند سازش کنید تا #گندم به شما بدهیم ، ما یک نان را ۳۶ میلیون نفری میخوریم ولی زیر بار این #ذلت نمی رویم ...ترامپ :مردم ایران گرسنه هستند و ما به آنها ذرت و سویا میدهیم#هیهات_منا_الذله#علی_الاصول
‼️ بیش از ۹۴ میلیارد یورو ارز حاصل از صادرات به کشور بازنگشته استخدائیان: کسانی که ملزم به رفع تعهدات ارزی بودند بیش از ۹۴ میلیارد یورو(۱۰۸میلیارد دلار)ارز به کشور برنگرداندندجنگ اصلی با تراستی ها و بانک های رباخوار و بنگاه دار است جنگ اصلی یعنی دلار زدایی#دلارزدایی#جنگ اقتصادی سیاسی
حمید آراسته Replied
نبرد نهایی داخلی میانشعارِ "علی الاصول"وعملِ "علی برکت الله" ست.پیروز چه کسی نه،چه تفکریست؟
Replying toشهید آوینی:جنگ نهایی ما با اسلام آمریکایی(تفکر علی برکت الله) است
حمید آراسته Replied
جناب دکتر #پزشکیان، #رییسجمهور ملت ایرانتو با امضای این #توافقنامه ثابت کردی که هنوز مردانی هستند که جرات #تصمیم_بزرگ دارند.شجاعتت الهامبخشه.ایران به چنین #رئیس_جمهوری افتخار میکند. #پزشکیان #شجاعت_برای_ایران
حمید آراسته Replied
🎥 امام خمینی:ما امروز از دوستان میترسیم این دوست های بی توجه به عمق مسائل...«اسلام» در دست ما امانت است.#یا_لثارات_الخامنهای #بازگشت_به_نظر_رهبری4 MB
حمید آراسته Replied
@IRIGC2dامروز هم کلی #اطلاعات_طبقهبندی شده منتشر شد ولی این بار از سوی #رییسجمهور ...#علی_الاصول#توافق#نبویان
حمید آراسته Replied
پیام اخیر مقام معظم رهبری دام ظله بیانگر نکات مهمی است از جمله:۱- نقش مهم حضور مردم در میادین تا حالا و از این به بعد مخصوصأ از جهت نظارتی ۲- بحق بودن نگرانی های مردم مبعوث شده نسبت به رضایت رهبری در مورد روند گذشتهی مذاکرات ۳- پیگیری آمریکا برای تفاهم از روی استیصال دشمن۳- اصرار رئیس جمهور بر…Show more
Replying toحاجی یه نکته خیلی مهم که مورد غفلت قرار گرفت اینکه شعام همان رئیس جمهور ست و اعضا و ... تشریفاتی هستند.#رییسجمهور از طرف خود و سایر اعضا
حمید آراسته Replied
ما اگر دچار دعواهای سخیف جناحی نبودیم و رسانه های داخل دست اهلش بود با همین توافق ، کل مردم قانع میشدند که جمهوری اسلامی بهترین حکومت برای ایران است و دیگر نیاز نبود میلیاردها هزینه ی تبیین کنیم تا مردم بدانند براندازی غلط است و این نظام در کل به نفع ایران است ولی چون رسانه دست اهلش نیست ،بخشی از ان…Show more
Replying toیا شیخ موقع نوشتن مواظب شیطان باش.الانسان علی نفسه بصیره ولو القی معاذیره.