آقای رئیس جمهور لطفا توضیح بدید که چرا باید ۳ گیگابایت اینترنت بشه ۲۵ هزار تومان ؟؟خیلی عذر میخوام ازتون ولی این مردم سر گنج ننشستند که برای اینترنت هم پولِ مفت بدن.شما باید به مردم کمک کنید نه اینکه به بدتر شدن اوضاع کمک کنید.@Raisi_org @hamraheaval