اگه کشورها حیوون بودن هر کشوری به نظرتون چی بود؟بنویسید تا در رسانه های همصدا منتشر شود👇🏻
@Seyedalirezamousavi1109 May 2026Replying toایران = شیر آمریکا = خوک اسرائیل = موشامارات = کفتار عربستان = گاو ماده انگلیس = شغال کویت = سوسمار بحرین = الاغ کانادا = لاشخور
@Seyedalirezamousavi11010 May 2026Replying to andچه عکس خوبی برا خودت انتخاب کردی عمو جون. کی گفت اینو بگی؟ دوستای خوشگلت؟ 😂😂 خوبی ویراستی اینه که با یه چرخ تو کامنتایی که میزاری میفهمن چند چندی. برو همون X جونت. اینجا جای بچه منافق نیست جوجو
@user17783243283127 May 2026Replying to andandتو خودت رو برو اول درست کن که دوست و دشمن نمی شناسی🤣🤣🤣🤣
@user17783243283127 May 2026Replying to andandآقا رضا عمو جون برو اول یاد بگیر سیاست رو دوماً شدی وکیل مدافع آمریکا و حسن جونت و عکسا رو کی بهت برا تولدت هدیه داده؟؟🤣🤣🤣