من لشکر رسانه ای نیستم.وقتی #لاریجانی و #خرازی و ... اونجور زیر آوار خونشون دفن شدن و به شهادت رسیدن درست نیست حرمت و آبروی افرادی که در جنگ بعدی همین سرنوشت در انتطارشون هست به بدترین شکل خدشه دار بشه.بیان رهبری انتقاد،مطالبه و مسئولیت پذیری بود نه شعله ور کردن دعوای داخلی و دریدن حیثیت یکدیگر...
قابل توجه لشکریان رسانه ای وفاقی ها؛حضرت علی(ع) خطاب به خوارج: شما را از كار حكميّت باز داشتم، و سر باز زديد. با من در افتاديد و مخالفت ورزيديد. چندان كه رأی خود را در كار هوای شما كردم.شما ای سبکسران! ای بیخردان نادان! ای ناكسان! من نه بلایی براى شما آوردم و زيانی برایتان خواستم.خطبه ۳۶

