نآمَتآمَدبِهمیآن،اَشکِهَمِهشُدجآرے خودِمآنیمعَجَبنآمقَشَنگـےدآرے. . -آقایاباعبداللــہ-
iriPinned post
نآمَتآمَدبِهمیآن،اَشکِهَمِهشُدجآرے خودِمآنیمعَجَبنآمقَشَنگـےدآرے. . -آقایاباعبداللــہ-
چرا مریضی هایی که تو بهاره از مریضی های زمستون سخت تره؟؟ این چند روز پدرم در اومده تو ی شب دو تا سرم زدم 🤧🤒
_همان شد که تصور میکردیم،رهبری با این توافق موافق نبودند اما احترام گذاشتند به ساختار جمهوریت :)امیدوارم که اتفاق رقم خورده موجب سرنوشت سخت نشود !»ای بابا رهبری هم ک به صف وحدت شکنا پیوست🤡
اشتباه است اینکه میگویند از پشیمانی چه سود...یک پشیمان می شناسم سود کرده حُر شده :)
هر موقع که هیشکی نبودتو بودی ، تو بودی ، تو بودی !و من اینو هرگز فراموش نمیکنمامام حسین جانِ من...#عزادار_حسینم #محرم
عمه، زن عمو، خاله، دایی، خواهر، خواهر زاده، داداش و الی اخر... 😂😂
یه مداحی نمیتونه لحظه اول اَشکتو دربیاره ؛_اون مداحی :)))))))#عزادار_حسینم3 MB
نگویید حضرت رقیه(س) دختر خردسالی است و طلب حوائج از او چیز نادر است، او آنچنان مقامی دارد که علماء اعظام و فقها و صاحب مراتب رساله و عالمیان باید انگشت تحیر به دندان گیرنداز عزت و جبروت و مقامِ او ..|حاجمیرزاملکیتبریزی|
باید تو روضه حضرت رقیه جون داد آره خلاصه . . .گر دخترکی پیش پدر ناز کند گره کرب ُ بلای همه را باز کند ؛#عزادار_حسینم