تا الان با آبروم باجونم پشت اینا بودم خبری اعلام نمیکردن میگفتم بخاطر جو امنیتی هست توهین و تیکه کنایه ای نبود نشنوماما الان خون ایرانی ریخته شده تو خائنی باهاشون مذاکره میکنی تو ازاشغال کم ارزش تریمن نیستم دیگه خیلیا هم مثل من دیگه نیستنوقتی کشور تیکه تیکه شه میفهمین با مردم باید صداقت میداشتین

