من جدی سئوال دارم ولی. نیاز بود این مجسمه انقد با جزئیات و نماد های شیطانی ساخته شه؟ بنظر شما نیرو و انرژی شیطانی توش همون اثر نداره؟
This post was deleted by the post author.
@Heydary124 بهمن 1404Replying toمن جدی سئوال دارم ولی. نیاز بود این مجسمه انقد با جزئیات و نماد های شیطانی ساخته شه؟ بنظر شما نیرو و انرژی شیطانی توش همون اثر نداره؟
@Heydary124 بهمن 1404Replying toقطعا نیت اثر داره و ما هم اصل رو میزاریم بر حسن ظن انشالله نیتش واقعا همین بوده ولی میتونی قسم بخوری نیت سازندگانش هم همین بوده؟ و خارج از اون بحث دعاها و نماد های شیطانی واقعا مؤثره دیگه. انشالله که اینطوری نبوده و واقعا هدف توهین به نماد شیطان بوده
@Z_41724 بهمن 1404Replying toچرا همه چیزو به طلبگی ربط میدید؟!اتفاقا چون طلبم میگم اولا هیچ قدرتی بزرگتر از قدرت خدا نیست!و چون طلبم میگم دنبال زیر بغل مار نگردید!یه وقتی یه چیزی مجسمهست، یه وقتی اون مجسمه میشه معبود! ولی تا وقتی پرستیده نشده از جانب هیچ کس، پس اون فقط یه نماده، یه مجسمهست!