همینقدر گستاخ،همینقدر مزحک:#هسته ای تون رو در گرو ما بذارید!خب بعدش قدرت #موشکی و توان دفاعیتون هم عقب نشینی کنید!رک بگم بازدارندگی تون رو کامل از بین ببرید و تسلیم بشید!که مثلا تحریم هاتون رو برداریم.حالا هروقت عشقمون بکشه زیرش میزنیم و بهتون حمله میکنیم و نابودتون میکنیم!چه غلطااااا!