اگه ایران با معامله معاوضه یک میلی گرم اورانیوم با غنای زیر یک درصد با رضا پهلوی موافقت کنداین یک معامله برد-باخت خواهد بود:۱-چند درصد احتمال میدید ترامپ مخالفت کنه؟ ۲-برنده قطعی این معامله کیست؟

@Hkarimi18 May 2026اگه ایران با معامله معاوضه یک میلی گرم اورانیوم با غنای زیر یک درصد با رضا پهلوی موافقت کنداین یک معامله برد-باخت خواهد بود:۱-چند درصد احتمال میدید ترامپ مخالفت کنه؟ ۲-برنده قطعی این معامله کیست؟