اتفاقا هنر همینه،همه میمیرن برای پاسداشت ایران،نه اینکه با یه نامه بحرین رو بدن که ثروت و رفاهشون بیشتر بشه!!!!!
iri@Hor_198624 April 2026استاد بزرگ خودش تحلیل کرد هواپیمایی فعال شده پس پشت پرده بستن،وای رسانههای آمربکایی فلان گفتن و صداسیما تکذیب کرده، چهارشنبه میفهمیم کی راست میگه!!!حالا که چهارشنبه گذشت و حق با صداسیما بود چی؟!حالا تند تند میگه مردم شک دارن و حق دارن!!!!مردم یا خودت؟چقدر خودت تو ساخت این شک شریکی؟./۱
@Hor_198623 April 2026حالا که به گذشته نگاه میکنم میگم: بای دیفالت با هر اجنبی میجنگیدیم 90% مملکت همدل بودن،الان واضح شد چرا پروژهی رضاپهلوی رو ساختن،برای ایجاد دوقطبی و آماده شدن شرایط برای تجاوز!!!با اینکه منافق زیاده ولی خوشبختانه اکثریت حول پرچم یکپارچه شد،باید از این میراثِ شیرینِ جنگِ تلخ محافظت کنیم.