اگر دوست داری بگو: "داره نعل وارونه می زنه".اما من میگم: "داره سرنا رو از سر گشادش میزنه".
iriبیانیه مشترک #شورای_همکاری_خلیج_فارس را فقط یک وطن فروش بی غیرت می تواند بشنود و از کنار آن با یک ژست #دیپلماتیک عبور کند.کی سایه کابوس این #دیپلماسی_ذلت از سر این ملت با عزت کم می شود.
#قالیباف هم قضیه الزام ایران به خرید محصولات کشاورزی را تکذیب کرد.عیبی ندارد. ما از خدا می خواهیم جز این باشد. اما چه کنیم که تا حالا هر چه آن ها گفتند صادق بود و هر چه شما تکذیب کردید، باطل!فقط یادمان نمی رود که شما با وحدت کلمه و اعتماد مردم در حساس ترین و سخت ترین شرایط تاریخ انقلاب چه کردید.
قطعا وقتی دوغ و دوشاب تفاوتی با هم ندارد، از انحصار خرید جو و ذرت فرنگی با پولهای به ظاهر آزاد شده مملکتت هم ذوق زده می شوی!!!اخذ خون بهای رهبر و مردمت هم پیش کش!!
شاید این بار مسئولان، در مقابل عبارت "#فریب_خوردیم" پاسخگو باشند و پیامد حقوقی این فریب خوردنشان را به شکل ویژه و قانونی متحمل شوند.
تنها راه جلوگیری از تکرار #انحراف در #شعام تغییر قانون است. ریاست #شعام نباید به صورت شناور در دست اشخاصی باشد که چهار سال یک بار با هزار اگر و اما انتخاب می شوند و #امنیت_ملی جامعه را دستخوش سلایق و اهداف حزبی می کنند.#امنیت_ملی را از دست احزاب خارج کنید!
جالب است این جماعت، آن زمان که دشمن با تهدید به ترور رهبر شهید، غیرت مسئولان ارشد مملکت ما را می آزمود، رگ گردنشان در کما بود. حالا برای اراجیف یک جوانک، از کما درآمده اند.
این جماعت، آن زمان که دشمن با تهدید به ترور رهبر شهید، غیرت مسئولان ارشد مملکت ما را می آزمودند، رگ گردنشان در کما بود. حالا برای اراجیف یک جوانک، از کما درآمده اند.اما پاسخ منطقی و معقول #عراقچی به این شخص نگران:
جهان امروز بهتر از هر زمانی معنای شعار "وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد/ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد" را فهمیده است.اما ظاهرا وادادگان داخلی هنوز هم به معنای واقعی و کارایی آن پی نبرده اند و صبر جامعه انقلابی را با انواع فشارها و محدودیت ها می آزمایند!!
اگر هم قرار باشد #قانون بر روی متخلف اعمال شود، قطعا نماینده مردمی که بی توجهی مسئولان به خواست رهبری و مردم را در رسانه عنوان می کند، اولویت ندارد. اولویت اعمال قانون با دهان دریدگانی است که این روزها بی پروا به شخصیت رهبر شهید و اوامر رهبر شریف می تازند و با پشتوانه هایی خاص گستاخی می کنند.
#نواف_سلام، نخست وزیر #لبنان: #ایران زور اتش بس آوردن برای #لبنان را ندارد. این امر فقط توسط دولت و با خلع سلاح #حزب_الله محقق میشود.پ ن: عجیب آن است که این جماعت در هر گوشه ی دنیا که باشند همه مانند هم فکر می کنند و اجرا می کنند. #لبنان و #ایران و #افغانستان و جای مشخصی هم ندارد.
"...از باب تعهّدی که #رئیسجمهور محترم بهعنوان #رئیس_شورای_عالی_امنیّت_ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت #ایران و #جبهه_مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم". یعنی: از این به بعد اگر مسئولی از کیسه خلیفه داد برود، باید کاملا پاسخگو باشد.
@HoseinShaiesteh18 June 2026
@HoseinShaiesteh14 June 2026اول این که این جماعت گویا هنوز باورشان نشده که خودشان هم مثل بقیه باید چند دهه مسئولیت فرهنگی شان را پاسخگو باشند.دوم این که گویا نمی فهمند که در جایگاهی نیستند که بخواهند امر رهبری به مردم را ملغا کنند.سوم این که "آشتی ملی"؟!الحمد الله در رفع مشکلات مدیریتی و سیاست بازی شان حتی نوآوری هم ندارند.