خدایا یعنی تو 90میلیون ایرانی ، بهتر از این پیدا نمیشد؟😭😭
Replying toمتأسفانه بی بصیرتی تر و خشک رو باهم میسوزونهانشالله بعد از این همه هزینه غیر قابل جبران ، لااقل متنبه شده باشیم و برگردیم به اصل خودمون و بساط وفاق نفاق رو جمع کنیم
@aminvir3dReplying to andتوی جنگ باید در های تهرانو میبستن هیشکی نتونه بره. اون موقع معلوم میشد چقدر فدایی ایرانن!