مردم مراقب احتکارگران باشند. به نیروهای امنیتی پیشنهاد می کنم نظام گزارشگری احتکار را بیش از پیش فعال کنند و گزارشات مردمی را در این زمینه دریافت کنند. افزایش قیمت ها کاملا غیر معقول است.
10:11 - 21 April 2026



12 Replies

Profile picture of ‌قهرمان محمدی‌
@madadkarrohani21 April 2026
Replying to
سلام و احترامچرا دنبال محتکران هستیدخود شرکتهای بزرگ قیمتها رو با اینکه بعد حذف ترجیحی بالای ۷۰ درصد افزایش داده بودند بلافاصله بعداز پایان جنگ دوباره ۱۰۰ درصد به افزایش دادندباید قیمتهایی که تولیدکننده ها روی بسته ها میزنن رو اصلاح بکننالان جنس هست پس احتکار نیستش ولی گران هستش

Profile picture of ‌محسن عزیزی‌
@Mo_azizi21 April 2026
Replying to
وقتیکه تولید کننده ها قیمت های چند برابری را با خیالی آسوده بر روی کالا چاپ میکنند یعنی کاملا هماهنگ شده عمل میکنند و عقل هیچ دخالتی ندارد . در حالیکه سازو کار نظارت بر قیمت ها بسیار ساده است ولی مسئولین نمیخواهند .

Profile picture of ‌میثم فیضی‌
@feyzi21 April 2026
Replying to
مردم فقط یک فعل میتونن انجام بدن بقیه ش وظیفه دولتاونم نخریدن است ولی خب فرهنگ درامدی دلال مسلکی و فرهنگ شخصیتی دلال صفتی تا سالهای سال گریبان فرهنگ این کشور رو رها نخواهد کرد !

@user17692259641221 April 2026
Replying to
علت ترور اسراییل حذف مسئولین هماهنگ با رهبریعلت زدن زیر ساخت کمبود در کشورنتیجه: اغتشاش .جنگ. آتش بساغتشاش .جنگ. آتش بساغتشاش .جنگ. آتش بساغتشاش .جنگ. آتش بساغتشاش .جنگ. آتش بس

Profile picture of ‌منصوره (علی الاصول گرا)🚩‌
@Mansoureh21 April 2026
Replying to
نمیشه ها هم قیمت روی خود محصولات گران شده و درآمدی نیستهم مغازه دار از نفت سوئیچ میکنه روی جنگ و سیمان و پتروشیمی و پل و فلانهم مامور رو راحت میشه...برا همین مردم دیگه... هیچی، همین.

Profile picture of ‌ایراندخت ایرانی‌
@Irandokhtirani21 April 2026
Replying to
به عمد این کارو میکنن تا مردم رو مجبور به تسلیم کنن.سالهاست روش شون همینه.تحریم ها رو هم همینا به امریکایی ها اگر ۴تا یادشون برهیاد میدن! مگر داوطلبانه کنوانسیونهای به ضرر ایران رو امضا نکردن؟ الانم که دارن برای مذاکره و امتیاز دهی بال بال میزنن

Profile picture of ‌علوی🇵🇸🇾🇪🇱🇧‌
@Alavihastam21 April 2026
Replying to
به دلیل مقابله سخت و رسیدگی سریع به پرونده کودتاچیان و عناصر فتنه مطابق با اوامر تلویزیونی رئیس محترم ق.ق این مسائل رخداده است! 😏

Profile picture of ‌Fthh ASDI‌
@FTHHASDI21 April 2026
Replying to
آتش بس به بهانه ی مذاکره عملیات فریبی هست که دشمن بتونه باز با گرانی غیره معمول مانند دی ماه ۴۰۴ اغتشاشگران رو در داخل کشور فعال کنه! این یعنی در داخل نفوذ بسیار هست که در این شرایط عمدا قیمتها رو گران میکنند

Profile picture of ‌سینو نوید‌
@Snavid22 April 2026
Replying to
زمان دفاع 8 ساله هم محتکرین موریانه وار بخش فعال جامعه بودند؛ کاملا درسته باید نظام گزارشگری احتکار دقیق و بیش از پیش فعال بشه