رئیس جمهور محترم از کشورهایی که خاک و آسمانشان را برای تجاوز به خاکت در اختیار دشمن قرار داده اند عذر خواهی میکنی؟؟از ملت داغدار ایران چه کسی عذرخواهی خواهد کرد؟؟از مادران داغدیده مینابی چه کسی عذر خواهی خواهد کرد؟؟آمریکا و اسرائیل؟؟🤔#نه_به_مذاکره#نه_به_آتش_بس#تا_پای_جان_برای_ایران