i hate when my classmates and friends make me feel like im too girly or too much . just because i take care of myself and enjoy being soft . (and no im not pick me thats diffrent)
@OurLadyOfSorrows3 خرداد 1405Replying toوای خداروشکر دانشگاه ما مجازیه فعلاصبحا میرفتم جلو آینه رژ میزدم هیچی دیگه کل دانشکده میگفتن من پیک می ام
@JDMBG3 خرداد 1405Replying toمنمممم ! داشتم رژمو درست می کردم تو اینه دیدم یه مملکت دارن چپ چپ نگاهم می کنن 🔪 اینه دستشویی دخترونه تازه نه توی پابلیک اخه
@JDMBG3 خرداد 1405Replying to andباور کن نمیدونم ! من حس خوبی دارم به رژ به قدرییی بد نگاهم می کنن دخترا . خیلی عصبی میشم :) تازه فکر کن اینا دوستای خودمن! غریبه هم نیستن میگن ادایی و اینایی 🔪
@JDMBG3 خرداد 1405Replying to andandمیفهممت واقعا ... چرا مردم عقب مانده شدننن ؟ من کل میکاپم یه رژه میگن ادایی ! 🔪😭 کدوم ادا اخه ؟ چی درباره میکاپ اداییه ؟
@HB1pencil3 خرداد 1405Replying to and 3 othersیعنی چی که نمیخوای دور ناخونات پوسته بشه😠🫵یعنی چی که نمیخوای اگزمات تشدید پیدا کنه😠😠
@OurLadyOfSorrows3 خرداد 1405Replying to and 3 othersخوبه دیگه مایع ظرفشویی دستو داغون میکنه ادم الان مراقب نباشه ده سال دیگه دستش عین سیم ظرفشویی زمخت میشه دیدم که میگم😭
@Hatsunemiku3 خرداد 1405Replying to and 3 othersمن حالا ظرف نمیشورم ولی خب چربی مفید پوستو از بین میبره و باعث اگزما و خشکی میشه😑خودم هرچی به مامانم توصیه میکنم گوش نمیکنه 👩🦯