!nothig
@JOOJEH
یه بیسکوییت روی میز بود که صاحب نداشت و منم یه صاحب بودم که بیسکوییت نداشتم؛ فوَقع ما وقع.
16:39 - 15 October 2024
7
Reactions
6374
Views
6
1
Replying to
@JOOJEH