دنیا رَحِم ماست؛ جایی برای رشد، نه برای ماندن.اگر در حجابِ "من" و "تو" غرق شویم، در همین رحم خفه میشویم.راه رهایی، در یک توازنِ عجیب است:با هر انسانی که میبینی، "صلح" کن؛ چون او آینهی خداست و لبخندت، صدقهای به پیشگاه اوست (انی سلم لمن سالمکم).
به یاد داشته باش که شیطان، معلمِ ریاضیِ توست تا با حل مسائل سخت، تو را به تکامل برساند.وقتی صلح با خلق و حرب(سخت گیر بودن باخودت،جنگ با دشمنان) با نفس را در توازن ببینی، آنجاست که به مقام سیدالشهدا(ع) میرسی#ملت_امام_حسین 02:19 - 26 June 2026