چرا ما با آمریکا نباید مذاکره کنیم؟جواب این سوال رو از حضرت عشق بشنوید
2 MB

iriچرا ما با آمریکا نباید مذاکره کنیم؟جواب این سوال رو از حضرت عشق بشنوید2 MB
🔻هشدار🔻هشدار🔻هشدار🎥 امام شهید ما سید علی خامنهای چند هفته پیش از شهادتشان فرمودهاند که: فتنه بعدی؛فتنه مسئولین کشور است، اگر در مقابل این فتنه ایستادید و مقاومت کردید خدا قطعاً شما رو پیروزتون میکنه و جمهوری اسلامی ایران بیمه شده و تا 20 الی 30 سال دیگه هیچ مشکلی نخواهید داشت ... !!4 MB
هشدارمواظب فتنه مسئولین باشید🎥 امام شهید ما سید علی خامنهای چند هفته پیش از شهادتشان فرمودند: فتنه بعدی؛فتنه مسئولین کشور است، اگر در مقابل این فتنه ایستادید و مقاومت کردید خدا قطعاً شما رو پیروزتون میکنه و جمهوری اسلامی ایران بیمه شده و تا 20 الی 30 سال دیگه هیچ مشکلی نخواهید داشت ...4 MB
به قول رهبر شهیدمون (قدس سره)ما ملت ایران باید برای ماجرای فتنه مسئولین آماده بشوند .#مرگ_بر_سازشکار
🎥صحبت های صریح حاج حسین یکتا با مسؤلین:#علی_الاصول ما خیلی بدهکار شهدایم.#علی_الاصول یعنی ما نباید اجازه بدهیم دیگر جام زهری به خمینی داده بشه.#علی_الاصول یعنی باید جواب توهین های رییس جمهور آمریکا رو مسئولین ما بدهند.#علی_الاصول5 MB
🔴 ️بهانه های اهل کوفه امروز هم تكرار می شود...🔹آخوند بوده فتوای قتل سیدالشهدا را داده ..دشمنان امام حسین (ع) چه کسانی بودند و هستند؟5 MB
طائب:امشب تنگه را نبندید شعام خائنید 💢 خدمت یا خیانت!حجتالاسلام مهدی طائب:آنچه در تفاهمنامه دربارۀ حزبالله لبنان آمده، یک آزمون سخت است.اگر این اجرا نشود، بدانید که بقیۀ بندها نیز اجرا نخواهد شد.امشب ماییم و بیان حضرت آقا و میدان.ملت ایران ناظر بر شعام است؛ چون همۀ اینها تعهد دادهاند.15 MB
۱/۲آقایان شعام !اگر تنگه رو نبندید در امتحان الهی رفوزه شدهاید.مردم ایران تا اینجا حضور شما در خیابان، مقدمه رزم بوده ،از امشب تا رسیدن به قله، اصل رزمه ...اگه امشب طبق تعهدی که شما مذاکره کنندگان به رهبر عزیزمون دادید،بایداجرای بندبند تفاهمنامه،محقق بشه .اگه اجرا شد،معلوم میشه که شما خادمید.15 MB
این چه مدل جنگه که آمریکا هر وقت خواست بزنه، میزنه و هر وقت خواست از ایران کتک نخوره، میگه پایان جنگه ؟آخه تا کی مسئولین شعام میخواهند با دشمن مدارا کنند و اونو رو پرروتر کنند؟بابا بزنید شل و پلش کنید.اصلا شعام بره کنار و زمام امور رو بده دست سید مجید موسوی#سید_مجید_بزن_که_خوب_میزنی
این هم نمونهای دیگه از نقض آتش بس با بدعهدان.لبنان و ایران جبهه واحدند در مقابل پیمانشکنان .✍️قبلا گفتیم اگه نظامیان ما پیگیر دفاع از لبنان نباشند، بعدش سراغ ایران میایند .دیدید که آمدند
وعدههای آمریکا به دولتها ،از اون زمان که بوجود اومدند،نسیه بوده تا چه برسه به شخص شما .آخرتتون رو خراب نکنید و از این فرصت نقض آتش بس جبهههای مقاومت از جمله لبنان،بهترین استفاده رو بکنید و بزنید زیر میز مذاکره با عهد شکنان.ملت ما مشکلات معیشتی رو تحمل میکنند ولی خیانت رو هرگز.#ایران_قوی6 MB
آقای قالیباف! طمع گندم ری شما را فریب ندهد.مردم و مسولین،نباید کاری کنند که شرمنده خانوادههای شهدا شوند.ملتی که ۴۰ روز زیر حملات دشمن ثابت قدم بود و بیش ۱۰۰ و اندی شب،شبها در خیابان برای دشمنان داخلی و خارجی رجز میخوند، رو تحقیر نکنیدو ادای" دوستی خاله خرسه" رو در نیارید،