با احترامامام علی ع شجاع و بی باک و رزمش مثال زدنی بوداما ۲۵سال خانه نشین شد...پس جنگیدن و بی باک و نترس بودن،معنایش خودکشی نیستسلاح داریم اما ایا توان جنگ با امریکا و اسرائیل و ناتو و اعراب و باکو و طالبان و کردهای عراق و ترکیه ووو همزمان داریم؟!پس باید در زمان مناسب و مکان مناسب پایخ دهیم