ممحمد خشکبیجاری@Khoshkebijari17 September 2023Replying to @KarimSnowman👋👋👋👋👋👋210622
ممحمد خشکبیجاری@Khoshkebijari20 September 2023Replying to @KarimSnowmanهمه چیز شوخی بود ولی غره نمیشیم چون بایستی با بنز سوار بشیم بربم یمت کریم بنزما2201342
دیپلم ردی@Inteharii4 April 2025Replying to @KarimSnowmanجالب بود200342