سه ماه با #اقتدار جنگيدن در #دفاع از كشور تا يك نفر از زير لحاف بياد بهشون بگه بي بصيرت !خدايا كرمتو شكر ! از كدوم خاك نامرغوبي اين موجودات رو ساختي !!!!#منافق_داخلي
1dسه ماه با #اقتدار جنگيدن در #دفاع از كشور تا يك نفر از زير لحاف بياد بهشون بگه بي بصيرت !خدايا كرمتو شكر ! از كدوم خاك نامرغوبي اين موجودات رو ساختي !!!!#منافق_داخلي
Replying to andبعضی از سرداران رو زدند چون این جماعت میدونستندکه هرگز بااینا همراه نمیشنوضع خیلی خرابتر از اون هست که فکرمیکنیم
@Tn12341dReplying to andترامپ رسما بارها در سخنرانی هاش گفته تندروها شون رو کشتم. منظورش با غیرتان وطن پرست بوده.
Replying to andنه هزاران سردار و سرهنگ و... داریم جانفدای رهبراینگه این اقایان قاطی مسایل سیاسی شدن و گول قالی رو خوردن برای مردم قابل پذیرش نیستیا باید برگردن به نظر ولی امرمان یا تغییر کنن۹۹درصد نظامی ها شاید خیلی بیشتر طرفدار رهبر هستنی درصدی طرف قالی هستن که سن بالان و زیادم نیستن #بازگشت_به_نظر_رهبری