باورم نمیشود، کِی کسی شنیده استزیر خاک گم شوند، قلّههای استوار؟!#قائدنا
Pinned post
@Khazaei_1582 March 2026باورم نمیشود، کِی کسی شنیده استزیر خاک گم شوند، قلّههای استوار؟!#قائدنا
@Khazaei_15812 March 2026خستگی ندای شیطانه. ببین من کیام که وسط ماه رمضون یه شیطان جیبی دارم.
@Khazaei_15812 March 2026یکروزی واقعا فکرش رو نمیکردم جمهوری اسلامی فردای حمله آمریکا به ایران رو ببینه. تو کی بودی خمینی؟ تو کی بودی اونموقع که آمریکا، شوروی با اون هیبت رو از هم فروپاشوند، برگشتی گفتی «از ضعف ایمان ماست که آمریکا رو بزرگ میبینیم!»
@Khazaei_15810 March 2026اینها شانس بیارن به تور من نخورن. از ریش/روسریشون دارشون میزنم. آدم چقدر میتونه بدیهیات رو نفهمه آخه؟ چقدر کندذهن؟This post was deleted by the post author.
@Khazaei_15810 March 2026چرا ماه رمضونِ من نمیافته تو سراشیبی؟ اصلاً از چندم به بعد باید بیافته توی سراشیبی؟ ما که پرقدرت تو سربالاییایم.
@Khazaei_15810 March 2026ناراحتم که دیدن ستونِ دود در تهران برام عادی شده. بر اسرائیل حرامزاده لعنت.
@Khazaei_15810 March 2026کمتر از دو ساعت دیگر بهتون میگم توییتر چخبره. ندید پدید های خمار.
@Khazaei_15810 March 2026
@Khazaei_15810 March 2026یک شب نخوابیدم این وضعیت تایملاینتونه. خدا خدا کنید زودتر اینترنت بینُل وصل شه، وگرنه ویراستی را به آتش میکشم.
@Khazaei_15810 March 2026صدای جنگنده میانِ صدای باد به گوش نمیرسه. خدا داره میگه آسوده بخوابید، اَبر و باد و مه و خورشید همه بیدارند.
@Khazaei_15810 March 2026مذاکرهای هم اگر باشد، بر سر این است که تنگهٔ هرمز تنگتر یا باز شود. موشکی و محور مقاومت و حتی هستهای سرش گرد است.
@Khazaei_15810 March 2026ترامپ چیزهای اضافی خورده که دنبال آتشبس و صلح است. آتشبس زمانیست که ایالات متحده از منطقه اخراج شود. کشورهای عربی باید به غلط کردن بیافتند. والسلام.