با پذیرش بی قید و شرط آتش بس هیچ پیروزیی در اذهان مردم تحقق پیدا نمی کند. بعد از دست دادن سرداران، دانشمندان هسته ای و بسیاری از شهدای بی گناه پذیرفتن آتش بس بدون هیچ قید و شرطی باعث تأسف و تأثر است.#نه_به_صلح_تحمیلی
@Sohrabii24 June 2025Replying toبا پذیرش بی قید و شرط آتش بس هیچ پیروزیی در اذهان مردم تحقق پیدا نمی کند. بعد از دست دادن سرداران، دانشمندان هسته ای و بسیاری از شهدای بی گناه پذیرفتن آتش بس بدون هیچ قید و شرطی باعث تأسف و تأثر است.#نه_به_صلح_تحمیلی
@Alireza_Khorasaninezhad24 June 2025Replying toباید به بعضی انقلابیون گفت:جهاد «شبههاندازی» راه انداخته ایمیا عَلَم جهاد «تبیین» را بلند کرده ایم ؟
@N40502318n24 June 2025تمام مشکلات کشور از بصیرتی مسئولان امثال شماست.یک فرد عادی می داند این آتش بس خیلی خیلی #خطرناکتر از جنگ است.لطفاً دهنت تان را ببندید و سکوت کنید
@user1708423525207 December 2025Replying toاین مملکت به لطف بی برنامگی، محافظه کاری و غفلتِ نامسئولانِ انقلابی نما مانند شما ها، در کمین فتنه ها و ابتلائات رنگارنگ افتاد!به جای این حرف های نظامی، خوب بود ی فکری به حال غزّهء فرهنگی در ایران اسلامی میکردید؛ که قریب به ۲۰ ساله بی دفاع و رها، آماج سونامی ضد فرهنگی شده ایم!#سقیفهءفرهنگی