یجایی خوندم نوشته بود که هر كسى كه باعث آزارت شد رو ببخش، بخشش براى ديگران نيست، براى خودتهبخشش این نیست که اشتباهاتشو فراموش کنی اینه که به یادت بیاد بدون اینکه عصبیت کنه، بخشش قدرتت رو آزاد ميكنه، بدن و ذهن و روحت رو التيام میبخشه.
- مدتیست دستُ و پا چُلُفتی شدهامحواسم پرت است با خودکارِ بدون جوهر شعر مینویسم و در قفسهی کتاب هایم یک جفت کبوتر آب وُ واژه میخورند همین دیروزباران که میبارید با کفش های لنگه به لنگه در خیابان پرواز میکردمو جای کرایه…Show more