یه گاعیده؟ 😭
حس عمیق خوشبختی و آرامش و صلح درون و کشف معنا با خودشناسی ❤️
@Yazdan_m30 April 2026Replying toآدم دوروز نمیتونه بیاد اینجا واقعا دوروزه نتونسته بیاد اینجاها...تجربه ی عجیبی بود برام
@Babakkk30 April 2026Replying toهمه دتاها از قبلش هم یه اطلاعاتی هز قبلش واسه بنا اون دیتا بوده و هیچ دستای جدیدی قابل ظهور نیست به آسونی .تمام ادیان هم به این صورته و روال هستش حتی هر کدوم دقت کنیم دیتاهای مشابه و یک معنا بینشون وجود داره
@Yazdan_m30 April 2026Replying toروح نیک راجع به درک کردن آدمها هم یادت نره حرف بزنیم.چون شرایط موجود رو شاید بشه بواسطه ی شناختی که نسبت بهش داریم درک کنیم ولی خود شخص رو چگونه میشه درک کرد،؟