من هم گفتم میشه با خودشناسی به فراوانی رسید ، بدون خودشناسی هم به فراوانی رسید
حس عمیق خوشبختی و آرامش و صلح درون و کشف معنا با خودشناسی
@Korosh_Mehralian6 May 2026من هم گفتم میشه با خودشناسی به فراوانی رسید ، بدون خودشناسی هم به فراوانی رسید
@user1774113847266 May 2026Replying toاز کسی که از ملامت نترسد بگریز نادان را زنده مدان بکاهد جاهل اعتقاد مکن خویشتن شناسی را سرمایه بزرک دان
@Korosh_Mehralian6 May 2026حسین جان ما به خودشناسی اعلا نرسیدیم تلاش میکنیم برای خودشناسی