عاشق این نوع کامنت ها هستم 💆‍♂️
د
درفشی

@user177692401751  •  16 May 2026

Replying to
تو غلط میکنی بیجا میکنی عوضی آشغال تو هم که از نتانیاهو و ترامپ کم خسارت نزدی به ما آشغال جاش تو سطل آشغاله نه اینجا گم شو بیتربیت
17:00 - 16 May 2026

9 Reactions
1309 Views