#سطلی جماعت :
iri@MAZLOMAJAZI6 June 2026بزرگترین تحریم نفتی دولت ترامپ علیه ایران: وزارت خارجه آمریکا یک شبکه پیچیده هدف قرار داده و تحریم کرده است که صدها میلیون دلار نفت ایران را از طریق شرکتهای پوششی در امارات و چین و ناوگان سایه به بازارهای جنوب و شرق آسیا قاچاق میکرد. این شبکه برای پنهان کردن منشأ ایرانی سوخت و دور زدن تحریمها
@MAZLOMAJAZI4 June 2026
@MAZLOMAJAZI2 June 2026آهای حرام لقمه ای که درخواست حمله داشتی ، با خود خود بی رگت هستم ، بیا جواب خانواده این بچه رو بده#اینترنت #internet #سطلی #گنگ_تعاملی #ایران2 MB
@MAZLOMAJAZI12 May 2026ترامپ: ایرانیها میخواهند قیام کنند و برای اعتراض به خیابانها بروند اما سلاح و تفنگ هایی در دست ندارند!▪️ @Saberin_fa این یعنی اعتراض ایرانیا تفنگ میخواد؟نکنه یکی دارع میگه به ما اسلحه بدید؟خلاصه که نکنه بعدا بیاید بگید ما معترض بودیم به ما نگید تروریست.
@MAZLOMAJAZI8 May 2026Replying to and 10 othersمی دونم ولی حاکمیت رو هم بر علیه منافع ایران می دونم از آمریکا گله ای ندارم چون خارجیه ولی از شماها گله دارم چون ایرانی هستید بخشی از مردم کشور خودتون رو هل دادید توی بغل خارجی
@MAZLOMAJAZI7 May 2026پروپاگاندا چیست؟#سطلی #پروپاگانداThis post was deleted by the post author.
@MAZLOMAJAZI5 May 2026@blackinman4 https://virasty.com/blackinman4/1777976550594843083خب الان میگی منظورت جمهوری اسلامی نیست؟،اگه نیست که ببخشید من منظورم کسی بود که همچین فکری راجع به جمهوری اسلامی میکنه.
@MAZLOMAJAZI5 May 2026معتقدند کسی که بمب سنگر شکن به پلb1 میزنه و آب شیرین کن تو قشم میزنه و لوله آب و اداره برق تو تهران میزنه و الانم با محاصره دریایی قصد سخت کردن زندگی مردم رو داره و .... 《دشمن خیالی》ساخته شده توسط جمهوری اسلامیه .عقل اینا دست کیه؟#اینترنت #گنگ_تعاملی #internetThis post was deleted by the post author.
@MAZLOMAJAZI4 May 2026وای خدا! این جماعت دیگه مغز ندارن😱علاوه بر اینکه معتقده بحرین تو زمان قاجار جدا شده هنوز نمیدونه که بحرین در زمان دومین پادشاه #پخلوی محمد رضا شاه شوهر داده شده😂 نه باباشThis post was deleted by the post author.
@MAZLOMAJAZI3 May 2026گنگ تعاملی😂ک.خ های عن قلاب کنندهThis post was deleted by the post author.
@MAZLOMAJAZI2 May 2026دیروز فولاد مبارکه ۱۶۰ هزار تن ورق را با پایین ترین قیمت سال گذشته عَرضه کرد و نصفش هم فروش نرفتامروز در بازار خودرو به بهانه نبود ورق قیمت ها ۴۰ /۵۰ درصد بالا کشید.زیر سایه جنگ هم بخور بخور هایتان تمامی ندارد.بزرگترین دشمن جمهوری اسلامی از خودش تغذیه میکنه.
@MAZLOMAJAZI30 April 2026