28 September 2025
بعد از #مرگ_برجام و فعال شدن اسنپ‌بک،جبهه دشمن با تمام توان در پی تشدید اختلافات و فتنه‌ی داخلی ناشی از جهت‌گیری‌های سیاسی درباره برجام است.،ایجاد دوگانگی میان نیروهای انقلابی و هجمه به نهادهای امنیتی و قضائی، اولویت دشمن است.مراقب بازی دشمن باشیم.#اتحاد_مقدس#جهاد_تبیین
کدام جبهه خارجی برادر؟وقت برجام سکوت کنیم تا متهم به کاسب تحریم نشویم بعد برجام سکوت کنیم تا فتنه نشود،این چه استدلالی است؟آیا محاکمه خائنان کمتر از جاری کردن حد است که از چهل روز باریدن باران بهتر است؟ کدام ضربه را دشمن خارجی بدون عوامل داخلی خودش زده؟عدالت اجرا شود امید و اتحاد به جامعه بر می‌گردد
06:33 - 29 September 2025