3 June 2026🔴🔴🔴 روبیو، وزیر خارجه آمریکا امروز در سنا:ایران اگر سلاح هسته ای داشت مصون و ایمن می بود!ایران با سلاح هستهای میتونست بگه تنگه هرمز برای همیشه مال ماست و ازش عوارض و پول بگیرهو ما هیچ کاری در قبالش نمیتونستیم بکنیم !!!!!!00:481 MB12223424.2k1021622