احساساتت رو درک می کنم ولی حتما شما رو به عنوان مشاور در شورای دفاع استخدام خواهند کرد قربانچرا فکر می کنیم عقلای نظامی ما هیچ چیزی نمی دونن- داداش یک لت روی سینه سردار یا امیر نظامی هم وزن کل تحلیل گرای ما است .
@aaber6 April 2026Replying toاحساساتت رو درک می کنم ولی حتما شما رو به عنوان مشاور در شورای دفاع استخدام خواهند کرد قربانچرا فکر می کنیم عقلای نظامی ما هیچ چیزی نمی دونن- داداش یک لت روی سینه سردار یا امیر نظامی هم وزن کل تحلیل گرای ما است .
@user177241067006 April 2026Replying toدوست عزیز اگه سپاه توان حمله به ده تا پل و دانشگاه و... رو داشت تا حالا بارها انجامش داده بودنه سپاه توان نظامیش رو داره و نه کشور تحمل عواقبش رومتاسفانه تحلیل های غیر واقعی و دور از واقعیت این کشور رو به اینجا رسونده#اینترنت #اینترنت_آزاد
@user1775253344446 April 2026Replying toعزیزم با حرفات موافقم ولی با زدن مسکونی نه ما مثل اونها اولا خونخوار نیستیم دوم اگه ما مسکونی بزنیم دنیایی که الان طرف ماست رو از دست میدیم و اونها شروع میکنن مظلوم نمایی و دولتهای غربی و ناهمسو با ایران شروع میکنن محکوم کردن پس این درست نیست
@FatemehAliosat6 April 2026Replying toچون ۱۵ تا از استادان ما نامه مینویسند و با ادامه این روند مخالفت میکنند.خودشون قاطی میکنند،و میخوان دست رهبری و نیروهای مسلح کوتاه کنند.بعد اگه برعکس همین خواسته رو مردم داشته باشند یک عده روغن فکر میان میگن شما چیکارید نظر میدید...تو کار نیروها دخالت نکنید
@user1775485820206 April 2026Replying toما داریم روزی به زور ۶ ۷ تا موشک ول میدیم که تعداد موجا بره بالا حالا توعه قدرنشناس انتظار داری هر روز ۱۰۰ تا ۱۰۰ تا بزنیم همشو تخریب کنیم؟ فکر کردی خودشون دوست ندارن یجا همرو نابود کنند؟
@MD20006 April 2026Replying toدایه دایه وقت جنگه...#گلادیا_لر#لرستان_حماسی #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_سازشگر#میناب #لبیک_یا_خامنه_ای #تا_پای_جان_برای_ایران2 MB
@user1775253344446 April 2026Replying toاین هم اضاف بکنم ما زدیم خوب هم زدیم این تهدید ها به خاطره دردیه که از زدن ما گرفته نفت ۱۲۰ دلار تو خوده امریکا بنزین گالنی ۶دلار و بالاتر مواد غذایی سر به فلک دیگه تخت فشار هست که این طوری تهدید و این ها همه به خاطره قماری که کرده و بازنده شده پس به این نتیجه میرسیم همه اینا به خاطره اینکه باخته
@Ghasemnezhad6 April 2026Replying toاحساسات و بیانات شما کاملا متین و قابل احترام، اما تنها چیزی که ما رو از دشمنان اسلام متمایز کرده و باعث بیداری جهان و رو شدن دست استعمار گران و متجاوزان شده همین هدف قرار ندادن مناطق مسکونیه. #ایستادهایم #ایران #ایران_قوی #نه_به_آتش_بس #نه_به_مزاکره