سپاه پاسداران؛ خار چشم سفله های داخلی و تبهکاران خارجی.
Pinned post
@M_sheikhbagheri2 June 2026چرا نمی خواهند ایران سلاح هسته داشته باشد؟ لابد چون از حمله ی اتمی ایران به خودشان میترسند؟ نه! میخواهند همیشه بتوانند به طور یکطرفه ایران را نابود کنند بدون اینکه ایران بتواند واکنش نابود کننده ای از خودش نشان بدهد. در واقع منظورشان از "مهار تهدید اتمی" ایران لخت نگه داشتن ما در برابر خودشان است.
@M_sheikhbagheri2 June 2026حکومت سعودی برآیند دو محمد است؛،محمد بن عبدالوهاب و محمد بن سعود.
@M_sheikhbagheri2 June 2026آتش بس در خاورمیانه ظرفیت این را دارد تا به عنوان یک مفهوم جدید سیاسی عرضه شود. در این نوع آتش بس عملیات نظامی را متوقف نمی کنند بلکه آن را تعدیل کرده و جایش را با تطویل زمان درگیری محدود و یا بمباران یکطرفه پر میکنند. در واقع اگر جنگ را حاصل ضرب دو عامل فشار نظامی بالا و حداقل زمان ممکن تعریف کنیم
@M_sheikhbagheri29 May 2026ارسطو شش نظام سیاسی را برمیشمارد؛حکومت پادشاهی یا مونارشی که زمانیکه فاسد شود میشود حکومت تیرانی،حکومت اشراف یا اریستو کراسی که زمانی که فاسد شود میشود الیگارشی و در نهایت حکومت اکثریت یا پلیتی که زمانیکه فاسد شود میشود دمکراسی.مبنای تقسیم بندی،تعداد حکومت کنندگان و فاضلانه بودن یا نبودن حکومت است.
@M_sheikhbagheri27 May 2026هرچند نت بین المللی وصل شده ولی اینجا را تعطیل نخواهم کرد. تلاش میکنم هرچه آنجا مینویسم اینجا هم بنویسم و بالعکس.در توییتر :@M_sheikhbagheri در تلگرام: https://t.me/raven1357
@M_sheikhbagheri25 May 2026باز گشت وضعیت اینترنت به ماقبل جنگ و کودتای دیماه یعنی خوراک رسانی مجدد فکری به تکفیری های سکولار، یعنی تکرار مجدد آشوب، یعنی بازگشت به نقطه ی صفر و یعنی نفهمیدن هیچ چیز از این چند ماه بحرانی.آقایان! تکتک جان هایی که تروریستهای آینده خواهند ریخت گردن شماست،مسموم شدن ذهن انسان ایرانی گردن شماست...قدمهای آخر به سمت آزادسازی اینترنت بینالمللیک منبع آگاه: در این جلسه برقراری اتصال اینترنت بینالملل با ۹ رای موافق و ۳ رای مخالف تصویب و برای تأیید به دفتر رئیسجمهور ارسال شد
@M_sheikhbagheri24 May 2026سلطنت طلب ها موفق شده اند یک تابوی اخلاقی/سیاسی را در ایران بشکنند؛ درخواست دخالت نظامی در ایران. این پرده دری اخلاقی/سیاسی ابتدا از تحریم طلبی شروع شد و با وارد آوردن شوک های عاطفی پیاپی به جامعه در 1401 و 1404 به نقطه اوج یعنی مشروع شدن "درخواست دخالت بیگانه در امور ایران" به عنوان یک
Show this thread
@M_sheikhbagheri24 May 2026دیگر کسانی که تابو شکنی سیاسی/اخلاقی کرده اند دیگر نباید بخشی از این ملت دانسته شوند. حداقلی ترین رفتار با آنها می بایست سلب تابعیت و اخراج از کشور و همچنین مصادره ی اموال تحت عنوان "گرفتن غنمیت جنگی از دشمن" باشد و این غنائم هم باید به طور آشکار برای ترمیم خرابی های کشور و همچنین تسکین آلام حاصل
@M_sheikhbagheri24 May 2026از تحریم ها استفاده شوند. باید این تابوی لگدمال شده را دومرتبه ساخت و اولین گام برای اینکار پرهزینه کردن شکستن آن است؛ آموزش و فرهنگ سازی نیاز به تنبیه هم دارد.
@M_sheikhbagheri24 May 2026نکته ی تلخ مسئله این نیست؛ تلخ اینجاست که خیلی ها حتی آن موقع آدم نمی شوند...این ملت تا دنبال کامیون مواد غذایی سازمان ملل ندوئه آدم نمیشه.
@M_sheikhbagheri23 May 2026در سال ۱۹۱۷ دو ایده ی موازی در حزب بولشویک برای تصاحب قدرت وجود داشت. یکی توسط کامنت و زینوویف مطرح میشد که به دنبال قبضه ی قدرت از طریق اعتصاب و قیام عمومی بود.دومین ایده اما از طرف تروتسکی مطرح میشد که به دنبال یک قیام نظامی با عده ای محدود_حدود هزار نفر_ برای تصرف نقاط حساس پتروگراد و