مریم

‌مریم‌'s header picture
م

مریم

@Magharazi
Joined January 2026
واقعاً دنیا دیگه بعد از آقا هیچ ارزشی برای دست و پا زدن نداره....تنها امید من به زندگی، یاری امام عصر بود که دیدم همه اونایی که یاری موثر داشتن انجام میدادندشهید شدن...حاجی زاده، باقری، سلامی، سید حسن، حزب الله، آقا....کاش شهیدشم😭چون با این دست فرمون کودتاچی ها حالا حالا ها از ظهور خبری نیست!

تو ذهن فانتزی من مثلا اینجوری تصویر سازی میشه که تمام میدان های تجمعات راه میفتن به سمت مجلس برای باز شدن اون و نماینده های غیر رئیس صف جلو هستن...یا مثلا همه مردم یکپارچه از همه میدانها سرازیر میشن تو خیابان آزادی تا انقلاب و میگن تا مذاکره به شروط رهبر ملزم نشه همونجا میمونن...

بعد از شکایت رسمی از نبویان، تنها نماینده راستین مردم که ما رو غیر محرم ندونست، شاید وقتشه که جمع بشیم جلوی صدا و سیما!

القصه اینکه، باید بین زندگی با ذلت زیر سایه تدابیر آقایان کودتاچی و شهادت در رکاب عزیزان حزب الله یکی را انتخاب کرد...

ترور در ضاحیه موفقیت‌آمیز بود/ حاج علی الحاج (از فرماندهان برجسته حزب‌الله)، همسرش حاج سلام شقیر و خواهرش، عصر امروز در حمله ضاحیه به شهادت رسیدند.