واقعاً دنیا دیگه بعد از آقا هیچ ارزشی برای دست و پا زدن نداره....تنها امید من به زندگی، یاری امام عصر بود که دیدم همه اونایی که یاری موثر داشتن انجام میدادندشهید شدن...حاجی زاده، باقری، سلامی، سید حسن، حزب الله، آقا....کاش شهیدشم😭چون با این دست فرمون کودتاچی ها حالا حالا ها از ظهور خبری نیست!
