چکاره هستید که تذکر جدی میدهید؟
iriمهدی🎒 Replied
Replying to andandچکاره هستید که تذکر جدی میدهید؟
مهدی🎒 Replied
Replying toممنون که تنهایمان نگذاشتی.ممنون که وقت گذاشتی، و واکنش نشون دادی. این یعنی هنوز امید هست، هنوز اراده هست، هنوز مردم هستن.به امید روزی که این امضاها تبدیل بشن به یه تغییرِ واقعی، نه فقط یه نام توی یه لیست.انشالله تا آخرش میاییم، به شرطی که شماها باشین. 🙌
مهدی🎒 Replied
@Rasaee2dوقتی از ملت مبعوث شده حرف میزنیم یعنی این...امام شهید ما در خاطراتش از راننده کامیونی سخن میگفت که بصیرتش از روحانی امام جماعت بیشتر بود. این خانم مدل دیگری از همان مصداق است. نه اصولگراست، نه اصلاحطلب. نه چپ است، نه راست. او مصداق ملت مبعوثشده است، محصول خون سید علی حسینی خامنهای...سخنان…Show more33 MB
Replying toآفرین به این شیرزن، خیلی از مردم منتطرن برکناری داداشیای معاویه و ابوسفیان رو رقم بزنن. انشالله اسم مردم این زمان در تاریخ به نیکی یاد خواهد شد
مهدی🎒 Replied
Replying toبا این وصف ،آقای پزشکیان تا بحال زیارت عاشورا را نخوانده......3 MB
Replying to andچهار روز دیگه ابن ملجمم سفیدشوئی کرد که حالا اماممونو شهید کرده و اتفاق خاصی نیفتاده و برادرشونه و ترامپ و نتانیاهو رو هم ردیف ابن ملجم میذاره و داداشی میشه و میگه چیزی نشده فقط ی اماممونو کشته و چیزی نیست مهم برادریه
مهدی🎒 Replied
اعوذبالله من الشیطان الرجیم🖤بسم الله الرحمن الرحيم يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِي تو اي روح آرام يافته، به سوي پروردگار بازگرد در حالي كه هم تو از او خوشنودي و هم او از تو خشنود است، پس در سلك بن…Show moreVirAva🔴روایتِ اِقتدار🇮🇷🇱🇧
00:0047:34:355 MB
Replying toکاملاً درست و منطقی صحبت میکنن آقای زلفی، توهین به کسی که یونجه سفارش داده نکردن شاید نیاز روزانه اون مسئول باشه. خود تحقیری و تحقیر کردن مردم کار اون مسئولی هست که پول خودمونو مجبوره اینجوری وصول کنه.تهش بخندن بهمون همون شیاطین بچه خور که تجاوز کردن به کشورمون
مهدی🎒 Replied
میری نونوایی میگه چه نونی میخوای؟سنگک مینابی،فانتزی رهبری،تافتون فرماندهی،بربری مردم عادی با آرد گندم آمریکایی درست شده هر کدوم بوی خون یکی از شهدا رو میده،راستی نون جو شهدای هسته ای و ذرت حاج قاسم و سویای شهدای امنیت هم موجوده.چجوری میشه تحریم کرد؟؟؟آخه مردم به خون عزیزاشون حساسیت دارن#نمیپذیریم
🔴 دورهمی کلاب هاوسی هاVirAva🔴 دورهمی کلاب هاوسی ها🔥اخبار و تحلیل🔥
00:0048:00:04
Replying toقالیباف حزب باده ینفر بیاد محکم بگه کدوم طرفه،کشور رو گرفته دستش و مردموبیچاره کرده.قشر متوسط نداریم دیگه یا فقیریم یا ثروتمند. دلسوزای کشور زیر خاک هستن و دیگه کسی به ذهن من یکی نمیاد،سنگ میذاشتن جای این آقایون بهتر مدیریت میکرد،خستمون کردن از زندگی
دو روزه ماشین من خرابه غم دنیا رو دلمه که از چی بزنم خرج این وامونده کنم، کمترین بدیهیات زندگی شده آرزوی همه،اینا باید مثل رائفی پور فقط سخنران باشن کاری که توش تبحر دارن،اینا رو چه به مملکت داری
مهدی🎒 Replied
This post was deleted by the post author.
مهدی🎒 Replied
@user16766529021319 June 2026♻️ پیشنهاد شما به رشیدپور چیه؟ رشیدپور درست مثل زمان برجام در نقش خودش فرو رفته! توجیهگر کوتاه آمدن و کرنش در برابر قدرت پوشالی. آمریکا رشیدپورها، زیباکلامها، عباس آخوندیها، سریعالقلمها، عباس عبدیها و... را دارد که دغدغهشان این است مذاکره نکنند چه کار کنند؟ اینها نمیخواهند مثل ثابتیها ب…Show more6 MB
Replied@Adamemamoli16 June 2026🔴 دورهمی کلاب هاوسی هاVirAva🔴 دورهمی کلاب هاوسی ها🔥اخبار و تحلیل🔥
00:0048:00:20
@Mahdi611617 June 2026Replying toترامپ تو نشست g7 با رییس جمهور مصرداره میگه ی سنت هم نمیدیم و دلیل پایین اومدن نفت اینه که رد میکردیم.شهید سلیمانی هم دور اول شهید کردیم واسه این جنگ چون اگه بود به ضرر ما بود.تنگه هرمز تا دو روز دیگه باز میشه آماده ایم بازم بمب بریزیم رو سرشون.هیچ حرف مثبتی نزد درباره تفاهم
مهدی🎒 Replied
@user17722964134917 June 2026دکتر استاد طوفانVirAva💥تا زمانی که امام خامنه ای نگفتن خیابان رو رها نمیکنیم💥
00:0010:46:05
@Mahdi611618 June 2026Replying toانقدر اعصابم از این حرف ترامپ بی همه چیز که میگفت زمانی که شهید سلیمانی رو زدیم خیلیا شگفت زده شدن و عاصم منیر خوشحال بود و میگفت واقعا شاهکار کردین خرده که فقط میتونم تف به ذات هر کس با طناب این کثافت پاکستانی رفت تو چاه البته لایق بدتر از این حرفها هستن. عاصم منیر کریه المنظر کوتوله آخه
مهدی🎒 Replied
@Bozorgi5963919517 June 2026Replying toبشنو وباور نکن برادر عراقچی تو صحبتهاش گفت اگه تا جمعه اسرائیل حمله هاش رو متوقف نکنه هیچ تفاهمی امضا نمیشه یعنی چی یعنی اسرائیل مجوز داری تا جمعه هرچی دلت میخاد حزب الله رو بزن وترور کن
Replied@Shamim_yass16 June 2026اعوذ بالله من الشیطان الرجیمبسم الله الرحمن الرحیم🏴 مِثْلِي لاَ يُبَايِعُ مِثْلَهُ🖤#امام_حسین علیهالسلام: مانند من، با مانند او [یزید] بيعت نمیكند.📝بحار الأنوار، ج ۴۴، ص ۳۲۴💬 #رهبر_شهید انقلاب اسلامی در آخرین سخنرانی عمومی در جمع مردم آذربایجان شرقی: ملّت #ایران درسهای اسلامی و شیعیِ خ…Show moreVirAva🔴روایتِ اِقتدار🇮🇷
00:0047:59:523 MB5 MB471 KB1 MB+4
@Mahdi611617 June 2026Replying toبا نابودی اسرائیل حل میشه ، ما که خبر نداریم ولی گفتن توانشو داریم
@Mahdi611617 June 2026Replying toترامپ تو نشست g7 داره میگه ی سنت هم نمیدیم و دلیل پایین اومدن نفت اینه که رد میکردیم.شهید سلیمانی هم دور اول شهید کردیم واسه این جنگ چون اگه بود به ضرر ما بود.تنگه هرمز تادو روز دیگه باز میشه آماده ایم بازم بمب بریزیم رو سرشون.هیچ حرف مثبتی نزد درباره تفاهم،با همچین جونوری چجوری میخوان تفاهم کنن؟
Replied@akhbarefori17 June 2026خبرنگار: چرا به رضا پهلوی خیانت کردید؟جیدیونس معاون ترامپ: ترامپ هیچوقت و هیچ جا نامی از رضا پهلوی نیاورده است936 KB
@Mahdi611617 June 2026Replying to
This post was deleted by the post author.
@Mahdi611617 June 2026Replying toاگه دست دادن معلوم میشه حرف خوک زرد درست بوده و رژیم چنج کرده وگرنه مگه میشه با قاتل رهبر دست بدن و مردم ولشون کنن؟