
iriنتانیاهوی تروریست: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود.#شعام مچکریم !
📷 سیاهنمایی «شرق»، خوراک رسانههای خارجی شد🔹#دهان_نجس #روزنامه #شرق در خبری مبنی بر فروش اقساطی نان و سرعت فقیر شدن #مردم #ایران تیتر رسانههای #بیگانه شد.#لعنت به جاده صاف کن های #دشمنلعنت به #غرب_پرستان و خائنین به #ملت_امام_حسین7 MB
از آقای #قالیباف مچکریم که از ریخته شدن خونهای بیشتر جلوگیری کردند!آقای #شعام #علی_الاصول ما منتظر تحقق وعده هاتون هستیم، لطفا قبل از قتل عام کامل #حزب_الله، یه آثار حیاتی نشون بدید، که بدونیم زنده اید!@President @Ghalibaf @Ejeii
همیشه به این فکر می کردم با اینهمه #منافق تو این مملکت که مورد تایید بسیاری از مردم حتی انقلابیون هستند، چطور زمینه ی ظهور فراهم میشه؟این #تفاهم و #مذاکره وحواشی اون در پی پیام #رهبر برام روشن کرد که #علی_الاصول خدا وقتی بخواد کاری بکنه، تو چشم به هم زدنی انجام میده.خدایا عاقبتمون روختم به خیر کن
ولی این متن پیام #رهبر عزیز در خصوص #مذاکره و #تفاهم_نامه منو فقط یاد قیامت میندازه! «یوم تبلی السرائر»خدایا ما رو از رسوایی #قیامت حفظ کن.آمین#توافق
این یکی عالی بود 👏Replying to
واسه همین چیزا بود که می گفتم نجاستی به نام #وفاق !
حالا شاید بگید #توهم_توطئه اسولی اگه اون مدیر برکنار شده ی #شبکه_خبر چند وقت دیگه پست مهمتر گرفت، معلوم میشه این قضیه تخلف #نبویان و افشای اسرار نظام و...فقط یه بازی بوده برای تطهیر جریان نفاق و وفاق و جلوگیری از رسوایی حضرات و بستن دهان انقلابی ها!ان شاالله که این حرف غلط باشهآمین 🤲#مذاکره
خون پاره های امت اسلام که در #لبنان ریخته می شود، بر دستان موافقان #تفاهم_نامه ایست که حتی پس از نقض آن حاضر به تنبیه این ******** های بچه کش نیستند.حضرات عظام @Ghalibaf @Ejeii @President @IRIMFA سکوت تا کی؟
جناب #پزشکیانحضرات #شعامآیا فکر نمی کنید #علی_الاصول باید در خصوص نقص بند اول #تفاهم_نامه اقدامی انجام بدید؟کدوم بیانات #رهبر رو روی چشم گذاشتید؟اینطور تنها گذاشتن برادران و خواهرانمان در میان خون و آتش از #مردانگی و #غیرت به دوره و غضب الهی رو به دنبال دارهمن از این سکوت اعلام برائت می کنم!