29 August 2025
از آنجا که باخروج آمریکا و تبعیت دول غربی ، برجام هرگز اجرایی نشد و درعمل تحریم‌های شورای امنیت باقی ماند و بسیار فراتر از آن تحریم‌های آمریکامانندتحریم خریدنفت اجرا شد،لذا‌اسنپ بک،اثری بر تحریم‌ها ندارد .سروصدا ی غربی‌ها برای تاثیر روانی و ایجاد پریشانی درمردم است وبازهم آمریکاهیچ غلطی نمیتواندبکند
بله این درست هست که مکانیسم ماشه جنگ روانی هست و در عمل تفاوتی (تقریبا) در تحریم ایجاد نمیشه اما پرداختن به این موضوع هم بسیار مهم هست در کنار این مطالب بیان بشه :چه کسی و بنا به چه استدلالی مکانیسم ماشه رو در برجام گنجانده ؟ باید مسببین برجام مسئولیت کارشان را بپذیرند و جوابگو باشند !
19:09 - 29 August 2025

1 Reactions
69 Views