متن توافقنامه رو دیدم :)من مطمئنم پروندهی اپستین افتاده دست ایران :)🤣🤣🤣😆😅😅

iriمتن توافقنامه رو دیدم :)من مطمئنم پروندهی اپستین افتاده دست ایران :)🤣🤣🤣😆😅😅
@Mahdi_abbasi2 اسفند 1403به عنوان رییس شورای عالی امنیت ملی این چه بیان هست باید بگه تو غلط میکنی بخوای به خاک ایران تجاوز کنی تاسیسات ما رو بزنی ما هم تاسیسات مهم و راهبردی تو را میزنیم و نابود میکنیم و درس فراموش نشدنی میدهیمتهدید را باید با تهدید سختتر جواب داد نه اینکه اینقدر ساده بگیریم وبگیم بیا بزن باز میسازیم
@Mahdi_abbasi2 اسفند 1403در حمله به مراکز هسته ای به منظور حمله با درصد موفقیت بالاتر حتما نیاز هست پدافند هوایی و رادارها در مسیر و اطراف تاسیسات هم مورد حمله قرار گرفته و از کار بیفتد که این هم همراه با تلفات نیروی انسانی که سربازان و پاسداران این مرزو بوم هستند خواهد بود
@Mahdi_abbasi2 اسفند 1403شما و ما بهش افتخار میکنیم و پرسنل و نیروی انسانی نداره؟!! در بمباران آیا اینها آسیب نمیبینند و کشته نمیشوند؟!با توجه به اینکه تاسیسات هسته ای بسیار حساس هست و هرگونه آسیب میتواند منجر به نشت خطرناک رادیواکتیو شود که این هم بسیار برای مردم اطراف اون مناطق و پرسنل آنجا زیانبار و مرگ آور هست.در حمله
@Mahdi_abbasi2 اسفند 1403هزینه ساخته شده آیا با خون دل فراوان و کلی زحمت و هزینه ساخته نشده که حالا بیاد بزنه بعد ما بسازیم بعد اینکه ساخته های جدید مارو هم بزنه چی؟!! باز بسازیم و اون هی بزنه نابود کنه و ما بسازیم بگیم اشکال نداره فکر خوبیه به نظرم!!این تأسیسات با هوا و ربات و آدم آهنی کار میکنه؟!!آیا همون جوانانی که
@Mahdi_abbasi2 اسفند 1403متاسفانه رییس جمهور محترم برای چندمین بار است که اینگونه عجیب سخنرانی میکند و به اسراییل میگوید تو بزن ما باز میسازیم استدلال هم این هست که با بمباران دانش هسته ای که در مغز جوانان و دانشمندان ما هست که از بین نمی رودخب از جناب پزشکیان سوال داریم این همه تاسیسات هسته ای مجانی و بدون پول و وقت
@Mahdi_abbasi2 اسفند 1403🎥پزشکیان: تو مراکز هستهای را بمباران کن، ما دوباره آنها را میسازیم🔹رئیس جمهور:در منطقه یک میلیارد مسلمان داریم اما دو میلیون اسرائیلی آن را تهدید میکند؛ شرم آور نیست؟🔹میگوید مراکز هستهای را بمباران میکنم، تو بمباران کن ما دوباره میسازیم.🔹انرژی هستهای در ذهن فرزندان این کشور است.