هشتک #برشی_از_سخنرانی یعنی برشی از سخنرانی های آیت الله میرباقری.اگر این هشتک را دنبال کنید میتوانید قسمتهایی از سخنرانی حضرت آیت الله که بنظر من جالبتر آمدند را بخوانید.روحانیون گرامی هم اگر در منبرهای خود استفاده کردند، مرا هم شریک ثوابش کنند.
iriPinned post
@MahmoudMuslim6 August 2023هشتک #برشی_از_سخنرانی یعنی برشی از سخنرانی های آیت الله میرباقری.اگر این هشتک را دنبال کنید میتوانید قسمتهایی از سخنرانی حضرت آیت الله که بنظر من جالبتر آمدند را بخوانید.روحانیون گرامی هم اگر در منبرهای خود استفاده کردند، مرا هم شریک ثوابش کنند.
بیانیه خبرگان را دریابید.انقدر پخش کنید که به گوش همه برسه.وقتی یکی مثل مندکه یک آدم معمولی هستم چیزی بگیم خیلی فرق میکنه با اینکه مجلس خبرگان بیانیه بده.بیانیه خبرگان بسیار مهم است.
ظاهراً ترامپ روی مسیری که در تنگه باز کرده، خیلی حساب باز کرده.خاک مذلت بر سر کسانی که هنوز به رفتار منطقی آمریکا امید بستند.البته رفتار آمریکا طبق منطق لساکباری خودش، درسته اما طبق منطق اسلامی ما نادرست.با آمریکا باید با زبان کبریایی خدای متعال صحبت کرد نه زبان رأفت و مهربانی.
حضرت آقا فرمودند شکر عملی نعمت تنگه هرمز.شکر عملی را به درستی انجام ندادیم، نزدیک است که کل نعمت از ما گرفته شود.شایدم خدا میخواد همه چیز را از دست ما بگیرد، بلکه بالاخره به او توکل کنیم مسیر را #علی_الاصول ادامه دهیم.
امروز آقای منان رییسی نمانده قم در کلیپی گفتند فرماندهان نظامی بخاطر تهدید به استعفای یک مقام کشوری از ترس ایجاد خلأ قدرت در کشور، تفاهم نامه را امضا کردند.ما کشور را بدون رهبر و با حضور مردم اداره کردیم(هرچند کوتاه مدت) الان که رهبر داریم. میدانم نبود یک مقام اصلی به کشور ضربه وارد میکند اما
بعد از آقا و این تفاهمنامهای که حتی توسط فرماندهان نظامی امضا شد! از خیلی ها بدم اومده.دیگه حرفهاشون دلمو بدست نمیاره. از تمدن غرب که خیلی وقته بدم میاد، الان به جایی رسیدم که هرکسی هم تمدن غرب رو دوست داره، یا بهش احترام میگذاره را دوست ندارم.دیگه مثل قبل نیستم. دنیا دیگه برام زیبا نیست.
آقای پزشکیان گفتی اگر جنگ ادامه پیدا میکرد، مردم تورم ۳رقمی را تحمل نمیکردند.اولا مردم با نداری کنار می آیند، با تبعیض مشکل دارند؛ اینکه عدهای لکسوس ۷۰ میلیاردی را ۱۱۰ میلیارد میخرند و صف خرید آن در چند دقیقه پر میشود.ثانیا وقتی جنگ است چرا مدیریت اقتصادی کشور را متناسب با شرایط جنگی نکردی؟!
اگر اتفاقی برای حضرت آقا بیفتد فقط و فقط کار افرادی از داخل است؛ بلاشک. یک مو از ایشان کم شود تمام دفاتر کاری شما و حتی خانه های شما را به آتش میکشیم.یا شما باید مارا بکشید یا ما شما را.
زمانی که دانشگاه بودم، همکلاسی داشتم که وقتی بهش میگفتم آمریکا رو به افول است و دارد از بین میرود، مثل این بود که بگی بابات داره میمیره؛ میگفت خدا نکنه آمریکا از بین بره.الان وضعیت مسئولین ما (عده زیادی از آنها) اینگونه است که نمیتوانند دنیا را بدون آقا بالاسری آمریکا تصور کنند و درهر حال نمیتوانند
@MahmoudMuslim19 June 2026این همان فتنه مسئولینی است که نائب الامام شهیدمان فرمودند.این آخرین فرصت به مسئولینی است که به نظم موجود جهان اعتماد دارند.این آخرین فرصت به افرادی است که خیال میکنند، ذات استکبار عوض میشود.امشب آیت الله میرباقری فرمودند به تیم مذاکره کننده پیشنهاد میکنم به نظم موجود اعتماد نکنند و به دنبال نظم
@MahmoudMuslim15 June 2026پیشنهاد:۱. بیانات آیت الله میرباقری در برنامه جریان در تاریخ ۲۳خرداد را حتما گوش کنید. یکی از موضوعات مطرح شده معنای خطای در محاسبه است.۲. نامه جمعی از اعضای خبرگان در مورد مذاکرات بخوانید. یکی از امضا کنندگان آیت الله میرباقری است.
@MahmoudMuslim15 June 2026نظر شخصی:من اصلا از توافق خوشحال نیستم؛ حتی اگر تمام خواسته های ما را برآورده کند.چون عزیزی از دست دادیم که هیچ چیز حتی قصاص خون قاتلانش نمیتواند داغ دل مارا سرد کند.ضمناً یقین دارم جنگ بعد از مدتی دوباره آغاز خواهد شد.پیروز جنگ کسی است که از الان خودش را برای جنگ بعدی آماده کند.#مرگ_بر_آمریکا
@MahmoudMuslim12 June 2026متن زیر را امشب، آقای یامین پور نوشتند. ویراست بنده هم برای ۹اردیبهشت است.حرفها یکی است.خودمان را با این نگاه تنظیم کنیم.نظر شخصیاین جنگ کاملا ایدئولوژیک است؛ هم از نظر آمریکا و اسرائیل و هم از نظر ایران.آنها از اول هم بخاطر دینداری ما با ما دشمن بودند و این جنگ به عنوان تنها حربهٔ باقیمانده در دست آنها از سر ناچاری شروع شده است.هرچه که غیر از این میشنوید، فقط سرپوشی است برای پنهان کردن موضوع اصلی.Show this thread
@MahmoudMuslim8 June 2026چقدر این پیام بد بود.چقدر تعطیلی برنامه ثریا بد بود.چقدر حرف نزدن و فرعونیت مسئولین در پاسخ ندادن به مردم، بد است.چقدر دلمان برای شهید رییسی تنگ است.چقدر جای نائب الامام شهیدمان خالی است.چقدر دنیا پوچ و بد شده است!چقدر عالم منتظر منجی است؟چقدر من آماده ظهور، نیستم!
@MahmoudMuslim29 May 2026فراموش نکردن اوامر و نواهی و خط و مشی نائب الامام شهیدمان، حتما باید سرلوحه کار باشد.اما چندسوال:-تفاوت قصاص خون با انتقام را دقت داریم؟-انتقام خون نائب الامام چیست؟-انتقام خون حاج قاسم چه بود؟-قصاص خون او چه بود؟