آقای قالیباف!گیرم اختلاف نظری هم بین تو و آقا باشه!آیا تو باید به حرف آقا عمل کنی یا آقا به حرف تو؟آقای قالیباف بسم الله...نمیشه که برای رفسنجانی با بغض روضه بخونی و سالها بعد خودت همونی رو انجام بدی که او میکرد.ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
2 MB
