خدایاما رو شبیه سعید بن عبدالله حنفی که وقت نماز ظهر عاشورا سپر حسین شد که تیر دشمن آسیبی به امام نرسونهسپر بلای مهدی فاطمه قرار بده.

Majid Sm Replied
خدایاما رو شبیه سعید بن عبدالله حنفی که وقت نماز ظهر عاشورا سپر حسین شد که تیر دشمن آسیبی به امام نرسونهسپر بلای مهدی فاطمه قرار بده.
Replying toشیخ فتنه گر، کسی در شب عاشورا از سپاه امام حسین جدا نشد،ولى ضحاك بن عبدلله روز عاشورا جدا شد مشكل شما با روز و شب حل ميشه؟!
Majid Sm Replied
تکرار تحلیلهای نادرست در فضای سیاسی کشور به مرحلهای نگرانکننده رسیده است!و در این روز مهم از خدا میخواهیم به داد ملت ما برسد. ما در پیچ تاریخی عجیبی هستیم و حقیقتا بین نفهمی گروه های مختلف گیر کردیم.ایشان کسی است که پیشتر مدعی بودند تهدیدات نظامی آمریکا محدود به سران نظام و نقطهای خواهد بود، …Show more
Replying toشیخ چرا تحلیل انحرافیت رو درمورد حرفهای حداد عادل اینجا نمیذاری؟ معلومه جاهایی فقط میخوای حرف بزنی و نظر و تحلیل دیگران رو نشنوی 👌
Majid Sm Replied
تنها چیزی که در وجودم از کودکی تا الان در همه ی حالت ها و تفکراتی که داشتم تغییر نکرده عشق به الله و آل الله خصوص امام حسینه. تنها چیزی هم که برامون در دنیا و آخرت میمونه همین هاست و بقیه فانیست. حقیقتا خوشحالم که هنوز اجازه میدن بلند بلند براشون گریه کنیم. کاش همه دچارش بشوند.
Replying toدر محرّم ، اهل ري خود را دگرگون مي كننداز زمين آه و فغان را زيب گردون مي كنندگر يزيد مقتدر پا بر سر ايشان نهدخاك پايش را به آب ديده معجون مي كنندبر اسيران عرب اين نوحه ها چون مي كنند؟ تا خرند اين قوم، رندان خرسواري مي كنندوين خران در زير ايشان آه و زاری مي كنند
Majid Sm Replied
كسى كه گريه مى كند، اما در عين حال، براىپايمال كردن اهداف امام حسين تلاش مى كند، همانند عمر بن سعد است كه گريه مى كرد، ولى دستور كشتن امام حسين را هم داد. كسى كه گريه مى كند، ولى در برابر پايمال شدن حق و جولان دادن باطل خاموش مینشيند نيز همين وضع را دارد و «كسى كه از گفتن حق دم فرو مى بندد شيطانى ل…Show more
Replying toوقتی توانت نمیرسه حرفهای رهبری رو متوجه شی، چجوری میخوای بقیه رو راهنمایی کنی؟ نخیر شما هدفت تحریفه چون پروژه بگیر روحانی و ظریفی👌
بسماللهالرحمنالرحیمشب تاسوعا، شبِ «وفاداری» و «مقاومت» است.در عصر تاسوعا، دشمن برای حضرت عباس(ع) «اماننامه» آورد؛ یعنی: «دست از حسین(ع) بردار تا در امنیت و رفاه باشی.» اما حضرت عباس(ع) با غیرت فریاد زد: «دستت بریده باد! آیا ما فرزند فاطمه را رها کنیم تا در امان باشیم؟»امروز، جنگ ما دقیقاً …Show more
Replying toاحسنت شیخ فرهاد دمت گرم بابت اینکه از حمایت کسانی که #علی_الاصول با نظر رهبر رأی شان مغایرت داشت برگشتی و آزاد مردانه موضع گرفتی
Replying to andتوی ایتا پست گذاشته که حرفهای رهبری بسیار پیچیده است و کسب متوجه نشده حتیییی شیخ فرهاد😂😂😂 این شیخ کارش تحریفه وگرنه حرف رهبری کاملا واضحه
Majid Sm Replied
بسماللهالرحمنالرحیمشب تاسوعا، شبِ «وفاداری» و «مقاومت» است.در عصر تاسوعا، دشمن برای حضرت عباس(ع) «اماننامه» آورد؛ یعنی: «دست از حسین(ع) بردار تا در امنیت و رفاه باشی.» اما حضرت عباس(ع) با غیرت فریاد زد: «دستت بریده باد! آیا ما فرزند فاطمه را رها کنیم تا در امان باشیم؟»امروز، جنگ ما دقیقاً …Show more
Replying toعلی الاصول بازگشت به نظر رهبری ✊بقیه اش فقط زر زیادیه برای تحریف
Majid Sm Replied
پیرغلام های قدیمی میگفتند روضه بگیرید ولو یک نفره ، میگفتند بدانید صاحب عزا به همه جا سر میزند، حیف است که این ایام به خانه ی ما سرنزنند.
Replying to🔸خیابانها حکم کربلا و رهبر حکم امام حسین زمان است، پروژه بگیرهایی مثل تو هم کفتارهای دربار یزید 🔸
Majid Sm Replied
Replying toدیگه نمیتونی پشت تصویر و شعار رهبری قایم شی، دستت رو شده مار پلشت
Majid Sm Replied
بله جناب دکتر ثابتی نماینده محترم مردم تهران شما الحمدلله همیشه از روزگار خود جلوتر بودید و همیشه پیش بینی هاتون درست بود.نطق تاریخی هم دارید.به تعبیر استاد مهاجرانی، جوان نورسیده خجسته هم هستید.خلاصه آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری.در ضمن خجالت هم خوب چیزی است. یاعلی...
Replying toشیخ فرهاد چرا همیشه نتیجه این میشه که تو از روی "انصاف"از ظریف و روحانی دفاع کنی و به نبویان و ثابتی و رسایی و ...انقلابیون یپری؟ خجالت خیلی چیز خوبی است کفتار هفت خط
Majid Sm Replied
پزشکیان: 🎥تمامی ارکان نیروهای مسلح با مسیری که در آن حرکت میکنیم موافقت کردهاند تصمیمات با اجماع شورای عالی امنیت ملی اتخاذ شده است.پول ۲۰ میلیون بشکه نفت را به هوافضای سپاه دادیم. اگر ما پشتیبانی نمیکردیم نیروهای مسلح نمیتوانستند بجنگند.چه روزهای تلخی ...چقدر باید به یکی فشار بیاد که…Show more11 MB
Replying toرهبری از ما مطالبه گری خواسته، پس ببند و ادای نگران ها رو درنیار کفتار هفت خط
Majid Sm Replied
من اصول رو از کلام رهبرشهید گرفتم. اینا همه اصول است، همه هم تصریحات است که برخلاف تفکرات دوستان عزیز است.رهبری تاکید میکنند در مواردی با مذاکره موافقم، تاکید میکنند باید از مسئولین امر حمایت کرد، تاکید میکنند اینا انسان های درستی هستند ولی تذکر میدهند که دشمن قابل اعتماد نیست و مراقب باشید. تصریح …Show more
Majid Sm Replied
صدا و سیما این سخنان رو قطع کرد. یا آقای نبویان داره روی آنتن زنده حرف غیرمستند میزند که باید با نبویان برخورد شود یا این سخنان مستند است باید با صدا و سیما برخورد شود که اجازه نمیدهد سخنان رهبری منتشر شود.اگر این سخنان درست باشد من خودم دیگه به احدی اعتماد نمیکنم و تا وقتی که سخنان صریح و مبسوط…Show more14 MB
Replying to
Majid Sm Replied
؛ولایتمداری مسابقهای نیست که با عقب ماندن دیگران کسی برنده شود؛ نه شبیه دو است، نه فوتبال و نه کشتی. بیشتر شبیه کوهنوردی است؛ راه قله برای همه باز است و رسیدن یک نفر، مسیر دیگران را نمیبندد. در این مسیر، معیار برتری مهرورزی و دلسوزی بیشتر نسبت به دیگر مؤمنان است. اولیای الهی مظهر رحمتاند و هرکس …Show more
Replying toتو دم از ولایتدارینزن پروژه بگیر بیشرف،پروژه تو سفید کردن ظریف و روحانی و تحریف مسیر انقلابه👌 کفتار هفت رنگ
Replied@Farhadfathi19 June 2026؛از دیشب تا الان فضای مجازی و حقیقی را رصد کردهام و صادقانه بگویم؛ احساس میکنم همه ما داریم در زمین دشمن بازی میکنیم.هدف اصلی دشمن چیست؟ به نظر من هدف این است که اتحاد مردم را از بین ببرد. اتحاد چگونه از بین میرود؟ وقتی حلقههای میانی بیاعتبار شوند و مردم در بزنگاهها حرف هیچکس را نپذیرند…Show more
Replying toشیخ هفت رنگ تو خیلی وقته توی زمین دشمن داری بازی میکنی، البته برای ما تو دشمنی توی زمین ما بازی میکنی 👌
@Majid_esm19 June 2026Replying to
Majid Sm Replied
@Farhadfathi19 June 2026من نظرم رو صریح گفتم و چندین پیامم گذاشتم تا کسی نگوید وسط بازی میکند. باز با صراحت میگویم مسئولین در آزمون ولایتمداری رفوزه شدند و من دیگر حمایت نخواهم کرد ولی اجازه هم نمیدیم یک جریانی به اسم رهبری خلاف امر رهبری عمل کنند.چون باز عدهای فقط یک جمله از پیام رهبر انقلاب را دیدهاند: «بنده علیالاص…Show more
@Majid_esm19 June 2026Replying toاتفاقا" وسط بازی نمیکنی تو سرباز ظریف و روحانی هستی، الانم سریع رنگ عوض کردی که بتونی دوباره مردم رو گول بزنی 👌شیخ کذاب آفتاب پرست
Majid Sm Replied
@Farhadfathi19 June 2026؛کلی پیام آمده که «شیخ، تند نمیروی؟!»نه گلم؛ من نه سوپرانقلابی هستم که جلوتر از رهبری حرکت کنم و برخلاف نظر ایشان به مسئولین فحش بدهم. نه اصولگرا هستم، نه اصلاحطلب، نه وفاقی، نه جلیلیتی و نه هیچ عنوان دیگری. بنده ولایی و انقلابی هستم و پیام رهبری هم برای من صریح است. هرکس بخواهد آن را توجی…Show more
Majid Sm Replied
@Farhadfathi19 June 2026والله بالله تالله اگر رهبری میفرمودند من موافق هستم ، این عزیزان قبول نمیکردند و میگفتند ما میدونیم تو دل رهبری چی میگذره ولی ما صریح میگیم هرچی رهبری بفرمایند همان است و با شجاعت میگیم چشم. این هم اعتقاد من است و عاقبت بخیری خودم رو در تبعیت از ولایت میدانم وگرنه از رهبرشهید به من یک انگشتر رسیده …Show more
Majid Sm Replied
@Farhadfathi18 June 2026؛ترامپ در اظهاراتی کم نظیر:«ازش پرسیدند چطور اجازه میدید در ایران ۳۰۰ میلیارد دلار سرمایه گزاری انجام بشه»گفت :ما به ایران ۲ هزار میلیارد دلار آسیب زدیم!!حالا ۳۰۰ میلیارد رقمی نیست!!!چرا دهها میلیارد دلار به ایران پول میدی؟ …Show more6 MB
Majid Sm Replied
@Farhadfathi16 June 2026یک عده هم گفتند شما برای توافق خوشحالید؟! من مثل شما متن توافق ندیدم ، چطوری میتونم از چیزی که بی اطلاع هستم خوشحال یا ناراحت باشم؟!من از اینکه اسرائیلی ها و براندازان و وطن فروشان و قاتلان بچه های ایران ناراحتند به شدت خوشحالم ولی درمورد توافق هروقت منتشر شد نظرم رو میگم. درمورد کلیت این حرکت هم …Show more
@Majid_esm16 June 2026Replying toاستدلال شما مغلطه است و از نظر اسلامی حرام است:الاغ خیار دوست دارد، شیخ فرهاد خیار دوست دارد، پس نتیجه میگیریم شیخ فرهاد الاغ است.