2/4 تو بحث ها هم خیلی مطرح میشه مگه شما نمیگید لااکراه فی الدین خب ما اعتقاد نداریم به اسلام حجاب نمی خواهیم،در صورتی که توکشور ما دین یک مسیله شخصی کسی براش مهم نیست شماتو ملک خصوصی خودتون چی کارمی کنید نمازمی خونیدیانه تا وقتی به کسی آسیب و آزار نرسانیدآزادیدولی تو جامعه بایدقوانین رو رعایت کرد